Corona vrij

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Nathan Emmelkamp started this petition to Scholen aan zee

In verband met de recente corona besmetting zouden de scholen van scholen aan zee en eigenlijk heel nederland  een goed voorbeeld moet nemen aan andere landen  en uit voorzorg om massa besmetting onder leerlingen te voorkomen de scholen tijdelijk moeten sluiten. Er is momenteel een iemand in den helder besmet maar het is onduidelijk of diegene ook al abdere mensen heeft aangestoken voordat duidelijk was dat hij besmet was. Hierdoor is het mogelijk dat het virus zich al aan het verspreiden is iver den helder en dus ook een leerling besmet kan zijn. In het geval dat dat zo is is het van groot belang dat het niet verder onder leerlingen verspreid word doordat die leerling onwetend naar school gaat. Scholen zijn samen met werkomgevingen grote risico gebieden aangezien er veel mensen in een ruimte kunnen zitten dus hetvirus kan daardoor enorm snel verspreiden. Deze petitie gaat dus over het uit voorzorg sluiten van onder andere scholen, in den helder dus instanties van scholen aan zee aangezien daar de meeste leerlingen bij elkaar zitten.

0 have signed. Let’s get to 100!