PETIZIONE CHIUSA
Diretta a Fujifilm Holding Corporation

Save Fujifilm FP100C Instant Films

Fujifilm has announced the discontinuation of FP100C, the very last peel-apart instant film available for Polaroid Packfilm cameras and Polaroid backs. We want to keep on using our old Polaroid cameras and we are determined to avoid the discontinuation of this romantic kind of photography. We love to shoot with these cameras and wait for the result, this is a kind of magic!

We ask to Fujifilm Coporation, Impossible Project and Lomography as well to save this product. Please, try to save it for us and for the entire world of photography. I'm sure that all subscribers will be grateful to you! :)

Questa petizione è stata notificata a:
  • Fujifilm Holding Corporation

Francesco Gasperini ha lanciato questa petizione con solo una firma e ora ci sono 25.109 sostenitori. Lancia la tua petizione per creare il cambiamento che ti sta a cuore.

Oggi: Ryan conta su di te

Ryan Adney ha bisogno del tuo aiuto con la petizione "Save Instant Film". Unisciti con Ryan ed 25.108 sostenitori più oggi.