Bring back Perugia-Frankfurt connection with Ryanair

0 haben unterschrieben. Nächstes Ziel: 200.

We believe in the huge importance of this route to connect Umbria with the centre of Europe. Such connection is extremely relevant for the incoming and outcoming tourism, but also for the development of industries in the area of Perugia with a great potential which, however, are struggling to get business outside the region due to an unfavorable geographical position.

---

Crediamo nell'enorme importanza di questa rotta per collegare l'Umbria al centro dell'Europa. Tale connessione è estremamente rilevante per il turismo in entrata e in uscita, ma anche per lo sviluppo delle industrie nella zona di Perugia che, pur avendo un grande potenziale, risentono dell' isolamento geografico favorito dalla scarsità di connessioni efficienti.

Heute: Fabrizio verlässt sich auf Sie

Fabrizio Gentili benötigt Ihre Hilfe zur Petition „SASE: Bring back Perugia-Frankfurt connection with Ryanair”. Jetzt machen Sie Fabrizio und 185 Unterstützer/innen mit.