Remove Michael A. Vargas from SBCISD Board.Retiren a Michael Vargas de la camara escolar

0 have signed. Let’s get to 500!
At 500 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Juanita Lopez started this petition to San Benito CISD Superintendent and

Michael A. Vargas was arrested for DWI while sleeping behind the wheel of his car outside a fast-food restaurant at about 2 a.m. July 5, 2019 according to a police report. He lacks integrity, violates ethical standards, and does not respect our laws and policies. The majority of our board members did not vote to have him removed. If our elected board members won't handle the matter it is up to each one of us to do our part and show kids it is important to have good character, obey laws and rules because our behavior has consequences. Our board of trustees, by supporting Vargas after his DWI arrest, is teaching students that there are no consequences for illegal activities. We feel Vargas should be removed from the SBCISD board as a consequence of his repeated alcohol-related offenses. Sign petition to have Michael A. Vargas removed. Michael A. Vargas fue arrestado mientras dormía en el volante de su automóvil frente un restaurante de comida rápida alrededor de las 2 a.m. del 5 de julio de 2019, según un informe policial de DWI. Carece de integridad, viola las normas éticas, y no respeta nuestras leyes y polítizas. La mayoría de los miembros de nuestra camara escolar no votaron para que lo eliminaran de su puesto. Si los miembros de nuestra camara elegida escolar no manejan el asunto, depende de cada uno de nosotros hacer nuestra parte y mostrarles a los niños que es importante tener buen carácter, obedecer las leyes y las reglas porque nuestro comportamiento tiene consecuencias. Nuestra camara de administración escolar, al apoyar a Vargas después de su arresto por DWI, les está enseñando a los estudiantes que no hay consecuencias por actividades ilegales. Creemos que Vargas debería ser retirado de la camara de SBCISD como consecuencia de sus reiterados delitos relacionados con el alcohol. Firme esta petición para eliminar a Michael A. Vargas.

0 have signed. Let’s get to 500!