#SaveSamGrandjean

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Maurice Van Maren started this petition to Sam Grandjean and

Beste leerlingen, docenten en anderen op het Christelijke Scholengemeenschap Vincent van Gogh, locatie Lariks, te Assen,

Onze docent Geschiedenis, Dhr. Sam Grandjean, staat op het punt uit zijn functie gezet te worden wegens de terugkomst van de zwangerschap van mvw. Knol. Hoewel zij ook een uitermate geschikte docent is, zou het ons pijn doen om afscheid te nemen van Dhr. Grandjean. Hier een pitch van Dhr. Grandjean over zijn aankomende ontslag:

Ik voel me vereerd om docent te zijn van een geweldige 5v klas. Ik heb het idee dat ik hun levens verrijk en zij de mijne, daarnaast verbeteren zij mijn spelling. Het zou zonde zijn als deze relatie tot een abrupt einde komt. Dat zou jij toch ook niet voor jouw kind willen?

Daarnaast zou het ook slecht zijn voor de diversiteit op deze school, gezien dat er verder geen andere docenten met een 'zachte g' lesgeven op het Christelijke Scholengemeenschap Vincent van Gogh.

Bij deze zouden wij graag een beroep willen doen op humaniteit, goedheid en sympathie van het bestuur van onze scholengemeenschap. Steun ons in ons gevecht om Dhr. Grandjean een lange en gelukkige periode op onze school te geven!

0 have signed. Let’s get to 100!