Petition Closed

Salvemos al monte O Galiñeiro de ser convertido en un parque eólico.

Chic@s o Galiñeiro é un dos poucos ecosistemas que están danados, pero que ainda se conservan máis ou menos.... Adiviñade que quere facer o goberno!! Por expreso desexo das EMPRESAS e NON da XENTE que disfruta da pouca natureza que nos queda en Vigo...... ¡¡¡Van a construír un PARQUE EÓLICO que vai exterminar toda a biodiversidade!!!! NON o permitamos!!! a caso queremos que o que da traballo agora, nos dé fame no futuro? NINGUEN coñecerá este lugar endexamais a non ser que fagamos algo polo ben de todos!!! é o noso momento, tomemos as esporas da nosa liberdade de decidir e conservar o pouco que nos queda para que outros tamén o poidan vivir!!!!!! Non importa se sodes do lugar que sexades, imaxinade a destrucción causada para un pequeno beneficio económico!!!! O que espero é que ainda queden 100 000 persoas que pensen neste mundo fóra as frivolidades e poñan conciencia no que é decisivo para nós; se non hai tantos, simplemente intentémolo pola pouca esperanza que nos quede... Mobilizarse ou ben coa axuda das FIRMAS, é o único método que nos queda para reivindicar os lugares de interese natural e de esparcemento ante os políticos e o interese unicamente económico. ¿Sacrificaríamos a natureza, a cuna da humanidade por unha enerxía ''renovable'' que ainda non está desenvolvida? ¿tirariamos á basura a natureza por unha enerxía que pronto quedará obsoleta? Eu desde logo non, prefiro vivir na idade de pedra se fose preciso, non máis destrucción, deixemos vivir os pulmóns do mundo!!
This petition was delivered to:
  • Empresas y Alcaldes que permitieron este proyecto

Brais Gonzalo Guerra started this petition with a single signature, and now has 104 supporters. Start a petition today to change something you care about.