Petition Closed
Petitioning Joana Ortega

Salvem Mònica Terribas com a directora de TV3

CiU i PP s'estan carregant els mitjans públics catalans en benefici dels interessos privats. Algunes de les mesures que ja han pres són: - Eliminació progressiva de la publicitat a Catalunya Ràdio, fet que beneficiarà emisores privades com RAC1 i RAC105, del Grupo Godó. - Disminució de la publicitat a TV3, cosa que també beneficiarà el principal canal de TV privat (8 tv), "casualment" també del Grupo Godó. - Reducció del Consell de Govern de la CCMA, que deixa fora ERC, ICV i SI. - Reducció del 15% en el pressupost de la CCMA, que restarà competitivitat als mitjans públics catalans. Ara, a més a més, el tripartit format per CDC+UDC+PP ha consensuat la destitució de la directora de TV3, Mònica Terribas. El candidat que havien proposat, Ramon Rovira, ha declinat l'oferta. Però no us preocupeu: el govern dels millors trobarà un altre candidat! Per cert, la premsa ja se n'ha fet ressò d'aquesta iniciativa. Podeu entrar als següents enllaços: http://www.ara.cat/comunicacio/TV3-TVC-Monica_Terribas_0_685731583.html http://www.ara.cat/comunicacio/Salvem-Monica-Terribas-TV3-TVC_0_685131645.html http://www.directe.cat/noticia/194604/ultim-dia-de-terribas http://www.eldebat.cat/cat/notices/2012/04/la_nova_direccio_de_la_ccma_podria_destituir_avui_monica_terribas_97727.php http://www.naciodigital.cat/noticia/41863/iniciativa/popular/intenta/salvar/carrec/monica/terribas #SALVEMTV3 SALVEM MÒNICA TERRIBAS! eldebat.blogspot.com
This petition was delivered to:
  • Joana Ortega

Alfons M. Reverter started this petition with a single signature, and now has 7,321 supporters. Start a petition today to change something you care about.