Petition Closed
Petitioning Joana Ortega
This petition will be delivered to:
Joana Ortega

Salvem Mònica Terribas com a directora de TV3

CiU i PP s'estan carregant els mitjans públics catalans en benefici dels interessos privats. Algunes de les mesures que ja han pres són: - Eliminació progressiva de la publicitat a Catalunya Ràdio, fet que beneficiarà emisores privades com RAC1 i RAC105, del Grupo Godó. - Disminució de la publicitat a TV3, cosa que també beneficiarà el principal canal de TV privat (8 tv), "casualment" també del Grupo Godó. - Reducció del Consell de Govern de la CCMA, que deixa fora ERC, ICV i SI. - Reducció del 15% en el pressupost de la CCMA, que restarà competitivitat als mitjans públics catalans. Ara, a més a més, el tripartit format per CDC+UDC+PP ha consensuat la destitució de la directora de TV3, Mònica Terribas. El candidat que havien proposat, Ramon Rovira, ha declinat l'oferta. Però no us preocupeu: el govern dels millors trobarà un altre candidat! Per cert, la premsa ja se n'ha fet ressò d'aquesta iniciativa. Podeu entrar als següents enllaços: http://www.ara.cat/comunicacio/TV3-TVC-Monica_Terribas_0_685731583.html http://www.ara.cat/comunicacio/Salvem-Monica-Terribas-TV3-TVC_0_685131645.html http://www.directe.cat/noticia/194604/ultim-dia-de-terribas http://www.eldebat.cat/cat/notices/2012/04/la_nova_direccio_de_la_ccma_podria_destituir_avui_monica_terribas_97727.php http://www.naciodigital.cat/noticia/41863/iniciativa/popular/intenta/salvar/carrec/monica/terribas #SALVEMTV3 SALVEM MÒNICA TERRIBAS! eldebat.blogspot.com

Letter to
Joana Ortega
Honorable vicepresidenta,

Amb motiu de la imminent substitució de Mònica Terribas al capdavant de TV3 li demanem que des del govern es replantegin aquesta decisió. Pensem que un canvi en la direcció de TV3 debilitarà la qualitat i la continuïtat del model creat i consolidat per la sra. Terribas.