Sale and Purchase of the Shadowgun Franchise: Deadzone

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!
Kaiju Design ha iniciado esta petición dirigida a EA y

This request is made so that MadfingerGames, sell its video game Shadowgun Deadzone, with reason for its definitive closure of the Internet, I know these ends, the community of Shadowgun, we request the sale of this game; and we ask that MadfingerGames be in search of a Buyer, this is so that this game has a better successor and a better company that keeps it on foot and really has the Ideas to Update this Game.

This Game is characterized by the interfaces used in Mobile Player Gameplay (Android, IOS) PC Platform.

Shadowgun deadzone is a Shooter Game in 2 person

Comunicado en Español:

Está Petición está Realizada para que MadfingerGames , venda Su videojuego Shadowgun Deadzone , con razón de su cierre definitivo de Internet , sé llego a estos extremos , la comunidad de Shadowgun , solicitamos la venta de este juego ; y pedimos que MadfingerGames se ponga en busca de un Comprador ,esto es para que este juego tenga un mejor sucesor y una mejor empresa que lo mantenga a pie y realmente tenga las Ideas para Actualizar este Juego.

Este Juego se a caracterizado por la interfas que usa en Jugabilidad de jugadores Móvil ( Android , IOS ) Plataforma PC.

Shadowgun deadzone es un Juego Shooter en 2 persona

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!