I want a Mr. Bean quarantine special! | Eu quero um especial de quarentena do Mr. Bean!

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 2.500!

Billions of people are stuck at home for almost a year now and we're all going crazy. The only one who could make us feel better is Mr. Bean. We want to see him going through all the things we're dealing in quarantine: face masks, tons of hand sanitizers, loneliness, dating apps, ordering food, baking bread, working from home, virtual "parties". And yes, we know Rowan Atkinson is thinking of retiring the character, but this could bring it to a perfect end! Please, Mr. Bean, we never asked you for anything! (if this flops, never happened)
____________

Bilhões de pessoas estão enfurnadas em casa há quase um ano e estamos todos enlouquecendo. O único que poderia nos fazer sentir melhor é Mr. Bean. Queremos o Mr. Bean passando por tudo que estamos passando na quarentena: máscaras, álcool gel, solidão, aplicativos de encontro, pedir comida, assar pão, trabalhar de casa, "festas" virtuais. E sim, a gente sabe que o Rowan Atkinson está pensando em aposentar o Mr. Bean, mas esse seria um ótimo jeito de fechar com chave de ouro! Por favor, Mr. Bean, nunca te pedimos nada. (se flopar, nunca existiu)