Covid-19. Word Pandemic

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 7,500!

COVID-19 (also known as coronavirus) has been classified as a global pandemic. Florida already has at least 1007 positive cases of the coronavirus statewide, including 13 deaths. State and federal officials are encouraging people who feel sick to stay home, many workers in Miami are forced to risk their lives working with the public. Some parents are not taking the situation seriously and are leaving their children playing outside their homes. Youth thinks it is a game and it is not, it is time for Miami-Dade to be quarantined to avoid more tragedies.

The more the hours pass and the more people continue to take the tests the more cases of positive Coronavirus will go on the air.

We can't take the risk anymore we must quarantine Miami-Dade county.

COVID-19 (también conocido como coronavirus) ha sido clasificado como una pandemia global. Florida ya tiene al menos 1007 casos positivos de coronavirus en todo el estado, incluidas 13 muertes. Los funcionarios estatales y federales están alentando a las personas que se sienten enfermas a quedarse en casa, muchos trabajadores en Miami se ven obligados a arriesgar sus vidas trabajando con el público. Algunos padres no toman en serio la situación y dejan a sus hijos jugando fuera de sus hogares. Los jóvenes piensan que es un juego y no lo es, es hora de que Miami-Dade sea puesto en cuarentena para evitar más tragedias.

Cuanto más pasen las horas y más personas continúen tomando las pruebas, más casos de Coronavirus positivo saldrán al aire.

Ya no podemos correr el riesgo, debemos poner en cuarentena el condado de Miami-Dade.