Petición cerrada
Dirigida a El Corte Inglés y 1 otro/a

que l'empresa normalitze l'ús del valencià i dignifique la seua presència

Després de quasi trenta anys de Llei d'Ús del Valencià, la nostra llengua encara no s'hi troba normalitzada en molts àmbits de la vida diària com pot ser el cas de les grans superfícies comercials. Cal un esforç des de la societat civil, davant el desinterés de la Generalitat per desenvolupar una Política Lingüística, per tal que les grans empreses que operen al País Valencià entenguen i compartisquen la necessitat de comprometre's amb la principal senya d'identitat que tenim els valencians i les valencianes, que és el nostre idioma. Per això és necessari el suport i la promoció de tots aquells que s'estimen el valencià a esta iniciativa que cerca dignificar la llengua en un espai on tradicionalment ha estat vetada.

Esta petición fue entregada a:
  • El Corte Inglés
  • Responsables d'El Corte Inglés a la Comunitat Autònoma Valenciana

Xavier d'Alacant ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 421 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Xavier cuenta con tu ayuda

Xavier d'Alacant necesita tu ayuda con esta petición «Responsables d'El Corte Inglés a la Comunitat Autònoma Valenciana: que l'empresa normalitze l'ús del valencià i dignifique la seua presència». Únete a Xavier y 420 personas que ya han firmado.