Put a STOP to Carport Installation

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Itzel Lemus started this petition to residents of silverton apartments

Dear Silverton Residents,

This is a petition to bring to a stop the carport installation. This has been decided by the company without consulting with residents and acquire their feedback. Management has failed to explain how the carport parking will work. They have not shared with us residents if there will be an unnecessary cost for this carport parking. In addition, their emails are unclear and management is non-responsive with questions or concerns. Not to mention, we have spoken to neighbors and they were not aware of this project; because management only sends email and does not send out flyers for those who may not use email. Those up to date with emails may have noticed that emails are sent with less than 24hr notice. Moreover, visitors are not allowed to park at no cost because after the second visit they are charged with a five-dollar fee per every twenty-four-hour visit. It is an inconvenience that our loved ones have to pay every single time they visit. It is already unfair to have a visitor pay for parking and now we have to pay for our residential parking space. Keep in mind there will only be a few parking spaces at no cost near you. Due to the pandemic, many have lost their jobs or have gotten sick, thus making it a potential financial challenge. Adding carport to our parking, plus the cost, is not needed. If you feel that this carport installation is unnecessary due to limited parking and additional fees please sign this petition in effort of having management aware that Silverton tenants do not agree with this project.

Estimados residentes de Silverton,
Esta es una petición para detener la instalación del estacionamiento techado. Esto ha sido decidido por la empresa sin consultar con los residentes y sin conocer sus comentarios. La administración no ha podido explicar cómo funcionará el estacionamiento techado. No han compartido con nosotros los residentes si habrá un costo innecesario por este estacionamiento techado. Además, sus correos electrónicos no son claros y la administración no responde con preguntas o inquietudes. Sin mencionar que hemos hablado con vecinos y no estaban al tanto de este proyecto; porque la gerencia solo envía correo electrónico y no envía volantes para aquellos que no pueden usar el correo electrónico. Aquellos que están al día con los correos electrónicos pueden haber notado que los correos electrónicos se envían con menos de 24 horas de anticipación. Además, los visitantes no pueden estacionarse sin costo porque después de la segunda visita se les cobra una tarifa de cinco dólares por cada visita de veinticuatro horas. Es un inconveniente que nuestros seres queridos tienen que pagar cada vez que visitan. Ya es injusto que un visitante pague por el estacionamiento y ahora tenemos que pagar por nuestro espacio de estacionamiento residencial. Tenga en cuenta que solo habrá unos pocos lugares de estacionamiento sin costo cerca de usted. Debido a la pandemia, muchos han perdido sus trabajos o se han enfermado, lo que lo convierte en un posible desafío financiero. No es necesario agregar el estacionamiento techado, más el costo. Si cree que la instalación de estacionamiento techado es innecesaria debido al estacionamiento limitado y las tarifas adicionales, firme esta petición para que la administración sepa que los inquilinos de Silverton no están de acuerdo con este proyecto.

0 have signed. Let’s get to 100!