RENFE

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!
Usuaris AVANT Catalunya ha iniciado esta petición dirigida a RENFE y

MANIFEST SOBRE ELS TRENS AVANT

Els i les sotasignants, usuaris i usuàries habituals del servei de trens AVANT en el trajecte Lleida Pirineus - Camp de Tarragona - Barcelona Sants, davant les dificultats i deficiències amb les quals ens trobem en els nostres viatges, que en comptes de millorar han empitjorat els darrers mesos, arran del canvi dels trens que Renfe va dur a terme el passat mes de setembre de 2019 amb la introducció del servei AV-City, de la incorporació del servei Euromed Barcelona-València a la via del AVE des del mes de gener de 2020, i de l’entrada en funcionament del servei AVLO Madrid-Barcelona, prevista per al mes de març de 2020, hem redactat el següent MANIFEST, que adrecem als responsables de RENFE i ADIF, a les institucions locals i nacionals, als representants polítics i a l’opinió pública en general.

MANIFEST COMPLET:

PETICIONS

1) Suprimir els trens CAF i reemplaçar-lo pels trens AVE i AVANT anteriors o per uns models equivalents.
2) Repensar el sistema d’abonaments, rebaixant el preu i allargant la validesa, per fer-lo més flexible I atractiu per als usuaris.
3) Crear una comissió mixta RENFE-Institucions-Usuaris que doni resposta a la resta de reïnvindicacions.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!