Rename the Williamsburg Bridge as the Sonny Rollins Williamsburg Bridge

0 have signed. Let鈥檚 get to 10,000!

We, the undersigned, support renaming the Williamsburg Bridge as the Sonny Rollins Williamsburg Bridge in honor of an outstanding New Yorker, the jazz legend Sonny Rollins, who practiced daily on the Williamsburg Bridge from the summer of 1959 to the fall of 1961. At that time, Mr. Rollins was living at 400 Grand Street on Manhattan鈥檚 Lower East Side, and through reflection and discipline, adjusted his path and purpose, becoming a model of self-determination and resilience for all New Yorkers.聽

Note to Signers: Please include your 1) City and 2) Country, Territory, or US State聽

---------------

En聽Espa帽ol:

Nosotros, los abajo firmantes, apoyamos el cambio de nombre del puente Williamsburg por el de Sonny Rollins Williamsburg Bridge, en honor a un destacado neoyorquino, la leyenda del jazz Sonny Rollins; que practic贸 todos los d铆as en el puente de Williamsburg, desde el verano de 1959 hasta el oto帽o de 1961. En ese tiempo, el Sr. Rollins viv铆a en 400 Grand Street, en el Lower East Side de Manhattan, y a trav茅s de la reflexi贸n y la disciplina, ajust贸 su camino y prop贸sito, convirti茅ndose en un modelo de autodeterminaci贸n y resiliencia para todos los neoyorquinos.

Nota para los firmantes: Incluya su 1) Ciudad y 2) Pa铆s, territorio o estado de EE. UU.

Today: Jeff is counting on you

Jeff Caltabiano needs your help with 鈥Rename the Williamsburg Bridge as the Sonny Rollins Williamsburg Bridge鈥. Join Jeff and 8,835 supporters today.