Få tillbaka sussmackor!

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Jonas Krantz started this petition to rektorn and
Sedan början av den här veckan (vecka 14) så har vi fått ta med oss medhavd mat till cafeterian. Detta kan verka som en positiv föränding, och med ett visst synesätt är det så, men i själva verket leder det till många negativa konsekvenser. Som ett resultat av det så har Suss valt att sluta sälja sina lunchmackor, med anledningen att det inte finns någonstans att sitta.

Lösningen på detta problem är mycket simpelt. Att helt enkelt återinföra det system vi hade för en vecka sedan, att medhavd mat fick ätas i korridorerna och på annexet, eller att vi helt enkelt inte får äta medhavd mat i skolan.

I started this petition because…
Jag är en trea på den här skolan, och jag har över loppet av de här tre åren lärt känna Suss. Den som rektorns val drabbar mest är Suss, och i andra hand oss elever. Trivseln i cafeterian kommer att drabbas av att Suss drabbas, och det tål jag inte. Under luncherna och håltimmar vill man kunna sitta i cafeterian, ha sin Sussmacka och äta den med.
0 have signed. Let’s get to 100!