Petition Closed

Reinstate Monroe's Assistant Principal Position

This petition had 262 supporters

To SFUSD District Leadership and School Board:

We, the undersigned teachers, staff, parents, and stakeholders at Monroe Elementary School, respectfully request the reinstatement of the assistant principal position at Monroe for 2017-8 from the district. The assistant principal has been crucial in building a climate and culture in which students can feel safe and thrive in their learning at Monroe. The assistant principal has been critical in building systems to promote safety and positive behavior among students. In prior years at Monroe when there was no assistant principal, there were significant safety and behavior concerns that staff and families raised consistently to site and district leadership and even to the School Board. With the multiple strands at Monroe, Spanish immersion, Chinese bilingual, and General Education, Monroe has unique opportunities and challenges that require more than one administrator. The assistant principal is also needed for large roles such as assessment coordinator, instructional support provider, evaluator, and administrator supporting special education and attending IEPs. Please reinstate the assistant principal position at Monroe for 2017-8.

Al Liderazgo del SFUSD y Comité Escolar:

Nosotros, los abajo firmantes maestros, empleados, padres, y partes interesadas en Monroe Elementary School, respetuosamente pedimos del distrito la reinstalación de la posición de asistente director de escuela en Monroe para 2017-8. El asistente director ha sido crucial en construyendo un clima y una cultura en cuales los estudiantes pueden sentirse seguros y prosperar en su aprendizaje en Monroe. El asistente director ha sido vital en construyendo sistemas que promueven la seguridad y el comportamiento positivo entre los estudiantes. En los años anteriores en Monroe cuando no había un asistente director, existían preocupaciones significantes de seguridad y comportamiento que los empleados y las familias planteaban constantemente con el liderazgo del sitio, distrito, y hasta con el Comité Escolar. Con las múltiples hebras en Monroe de Inmersión en español, Chino Bilingüe, y Educación General, Monroe tiene oportunidades y retos únicos que requieren más que un administrador. El asistente director también se necesita para los papeles importantes como coordinador de evaluación, proveedor de apoyo educativo, evaluador, y administrador apoyando la educación especial y atendiendo los IEPs. Por favor reinstalen la posición de asistente director en Monroe para 2017-8.

致SFUSD舊金山聯合校區領導和本校董事會:

我們,即門羅小學所有在下面簽了名的老師, 校職員, 家長和利益相關者, 誠懇請求校區在2017-18學年恢復門羅小學的副校長職位。 副校長在樹立讓門羅小學學生有個安全和向上的氛圍和好的學風上起到關鍵性的作用。 並且, 副校長在建立一個讓學生之間提倡安全性和積極行為的系統中起決定性的作用。 在過去門羅沒有副校長的日子裏, 校職員和家長常常針對校內發生的嚴重涉及安全和行為的事件向校領導,學區領導, 甚至校董事會提出深切的擔憂。 在門羅的多原化發展, 西班牙語浸入式教學, 中文雙語教學, 及普通教育中, 門羅有它獨特的機遇和挑戰, 這些都要求更多的校領導加入。 不只如此,副校長的職責廣泛,是評估協調員,教學支持的提供者, 評價者, 還有特殊需要教育的管理者, 並參與IEP個別教育計畫。綜上所述, 我們請求在門羅小學2017-18學年恢復副校長職位。

Respectfully / Respetuosamente / 此致 ,

Monroe Elementary Teachers, Staff and Parents

Today: Tricia is counting on you

Tricia Ready needs your help with “Reinstate Monroe's Assistant Principal Position”. Join Tricia and 261 supporters today.