Petición cerrada

Respectem el espai naturista de la Mar Bella

Esta petición ha conseguido 110 firmas

Barcelona disposa de la única platja naturista urbana del món. Gent de totes les nacionalitats poden visitar Barcelona i disfrutar del seus ideals naturistes sense tindres que desplaçar fora de la ciutat. L'ordenança municipal de Barcelona ens obliga a la pràctica del naturisme a zones delimitades.

Ja fà uns anys que aquest espai (la Mar Bella) cada cop és més petit, i cada cap de setmana queda invait per persones que no practicant el nudisme.

Nosaltres només disposem d'aquest espai, mentre la resta del litoral està a disposició dels que anomenem tèxtils.

Per això demanariem que desde l'Ajuntament, es millores la senyalització de la platja ja que no és prou visible, i així tothom tindria clar que aquell es un espai per la pràctica del nudisme.

Hoy: Elisenda cuenta con tu ayuda

Elisenda Fernandez Sio necesita tu ayuda con esta petición «Regidor districte Sant Martí Josep Maria Montaner: Respectar el espai naturista de la Mar Bella». Únete a Elisenda y 109 personas que ya han firmado.