Un "Dog Park" a Santa Bárbara

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Som molts els planers que tenim gossos, perque no proposar un Dog Park a Santa Bárbara per a 2019? sent un tipus d'instalacions relativament economiques.

Un bon lloc seria al descampat que hi ha baixant la costa del videoclub, esta al centre del poble i podriem disfrutar dels nostres animalets deixant-los correr en llivertat sense patir de que els atropellin i conservant una zona verda, (si aquest espai no esta disponible, es poden buscar altres opcions).

Els nostres gossos podrien jugar i sociabilitzar-se entre ells, que és molt important..! Com també entrenar-los l'agilitat, reflexos, força i resistencia i també disposarien d'una zona per a fer les seves necessitats.

Ja que s'han fet parcs i instalacions de disciplines esportives, per a determinada part de la població, perqué no tenir un lloc on tots els amants dels gossos, poguéssim portar al nostre animalet a disfrutar? crec que seria un parc del que molts en fariem un ús, sinó diari, habitual.

Hoy: Josep cuenta con tu ayuda

Josep Moline necesita tu ayuda con esta petición «Regidor d'Urbanisme de l'ajuntament de Santa Barbara: Un "Dog Park" a Santa Bárbara». Únete a Josep y 93 personas que ya han firmado.