Renovin la gespa del Pardinyes CF, Lleida

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!
Eva Moscatel Giró ha iniciado esta petición dirigida a Regidor d'Esports y

Estem cansats del mal estat de la gespa del nostre camp, de sentir excuses any rere any i de promeses incomplertes. Sempre hi ha una excusa per no executar mesures de reacondicionament del Camp de Futbol que el mateix Regidor d'Esports en una recent visita al camp va admetre que fa 4 anys que s'havia d'haver canviat. (http://www.futfem.cat/reportatges/7248-quatre-anys-sense-trepitjar-terra-ferma)

Trencaments de creuats i de lligaments de turmell, cremades, sobrecàrregues musculars... són les lesions cada cop més freqüents que els jugadors locals i visitants pateixen degut a l'estat d'un camp dur i sec.

El camp de futbol del Pardinyes, a més de tenir equips a lliga nacional, 30 equips de nois i noies de totes les edats, també és seu per actes d'entitats socials com Shalom o Aspros, lligues de futbol 7, Veterans... està sempre a ple rendiment, donant servei a la ciutat però obtenint gairebé res a canvi.

En un temps on tothom es plena la boca parlant de salut i prevenció, de que si l'esport és vida, aquí ens tenen més a prop de l'hospital que d'un altre objectiu esportiu.

Volem poder practicar l'esport amb seguretat, sense el risc afegit de practicar-ho en un terreny en pèssimes condicions i volem poder rebre als nostres visitants amb el camp que es mereixen, no tan sols els rivals del primer equip, a categoria nacional, sinó tots, tots mereixen bon tracte i una bona acollida.

I sobretot volem que el CF Pardinyes, com a camp municipal que és, rebi el tracte i el reconeixement que es mereix per part de l'Ajuntament de Lleida, del Regidor d'Esports i ens ofereixi les condicions òptimes per seguir fomentant el esport en la nostra ciutat i els valors de club inclusiu, respectuós i ètic que ens caracteritza.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!