Exàmens online a la UVIC per evitar contagis

Exàmens online a la UVIC per evitar contagis
Por qué es importante esta petición
Tal com està la situació, gran part de l'alumnat opinem que el més raonable per evitar més contagis seria realitzar els exàmens en línia.
Com no se'ns permet ajuntar-nos en grups de més de sis persones, seria una incoherència ajuntar a desenes d'alumnes en una mateixa aula.
No entenem que no podem ajuntar-nos 6 persones en una casa, més de 4 persones en un bar, gimnasos, centres esportius tancats, però hem d'assistir a la UVIC per realitzar exàmens, presentacions amb 25, 50 alumnes ... Com s'entén això?
Cal recordar que no volem passar el que va passar en la comunitat de València en el qual hi va haver una gran aglomeració d'alumnes universitaris sense prendre les mesures corresponents, tenint tot un semestre per poder planificar l'esmentat anteriorment. (cap universitat ha realitzat test antigen per poder garantir la seguretat de tots els que assisteixen tants alumnes, professor i treballador).
Destinatarios de la petición
- Rectorat Uvic- UCC