Pétition fermée

VIP the Support TOP'S big bang !

Cette pétition avait 171 signataires

English version / Version Française / 한국어 버전

Hello Friends !

This petition aims to show TOP but also to the other members of the BIG BANG group (GD / Taeyang / Daesung and Seungri) that the true VIP are and will always be there to support them.

Since the TOP affair, many fans have turned his back on him... In more than 10 years of existence, and all the efforts he has made (that all have made) for us, let's show them that we Are present whatever happens! Is not the error human? Certainly we know that it must be an example, that the consumption of marijuana is illicit but there are crimes worse than that. Who are we to judge? Who has never had a difficult time in his life? One can surely say that it is the departure of the army that puts him in this state? We do not reject the Korean law, we only think that there may be an outcome and a sanction more suited to a first offense like this one.

The other members had in the past (during the Run Scouts Big Bang episode) expressed their concern about Top's psychological and physical condition. He is an anxious man who has gone to the army. It is a man, a human being like all of us who can make mistakes and can hope for our forgiveness and understanding. We admire the group, each of its members for years; We have encouraged them without ever failing. They gave us time, laughter, energy and courage.

Today, Top and Big Bang need a fair return. Let's show them what it means to be real VIPs. Please, as G-Dragon pleaded with us, continue to support Big Bang by signing this petition. We hope it will be shared to the maximum so that perhaps Top reads us and knows that we are there, always.

Unfortunately, the popularity goes with the wickedness / misunderstanding / stupidity of some people." We admire the artist and recognize the human being behind him, if we are not the majority of the audience, we are There in strength and we will continue to support Top.

We are there, in great numbers, always.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Coucou amies et amis VIP !

Cette pétition a pour but de montrer à TOP mais aussi aux autres membres du groupe BIG BANG (GD / Taeyang / Daesung et Seungri) que les vraies VIP sont et seront toujours là pour les soutenir.

Depuis l'affaire qui concerne TOP, beaucoup de fans lui ont tourné le dos...
En plus de 10 ans d'existence, et tous les efforts qu'il a fait (que tous ont fait) pour nous, montrons leur que nous sommes présents quoi qu'il arrive !
L'erreur n'est-elle pas humaine ?
Certes nous savons qu’il doit être un exemple,que la consommation de marijuana est illicite mais il existe des crimes pires que celui-là.
Qui sommes nous pour juger ? Qui n’a jamais eu de moments difficiles dans sa vie ?

On peut sûrement se dire que c'est le départ de l'armée qui le met dans cet état?
Nous ne rejetons pas la loi coréenne, nous pensons seulement qu'il peut y avoir une issue et une sanction plus adaptée à un premier délit comme celui-ci.
Les autres membres avaient déjà par le passé (lors de l'épisode Run Scouts Big Bang) manifesté leur inquiétude quand à l'état psychologique et physique de TOP.
C'est un homme inquiet qui est parti à l'armée.
C'est un homme, un être humain comme nous tous qui peut faire des erreurs et peut espérer notre pardon et notre compréhension.

Nous admirons le groupe, chacun de ses membres depuis des années ; nous les avons encouragés sans jamais faillir.
Ils nous ont donné du temps, des fous rire, de l'énergie et du courage.
Aujourd'hui, TOP et Big Bang ont besoin d'un juste retour des choses.
Montrons leur ce que veut dire être des vrais VIP.
S'il vous plaît, comme G-Dragon nous l'a supplié, continuez de soutenir Big Bang en signant cette pétition. Nous espérons qu'elle sera partagée au maximum afin que peut-être, Top nous lise et sache que nous sommes là, toujours.

Et pour finir malheureusement, la popularité va avec la méchanceté/l'incompréhension/la bêtise de certains. Nous admirons l'artiste et nous reconnaissons l'être humain qu'il y a derrière. Si nous ne sommes pas la majorité du public, nous sommes là en force et nous continuerons soutenir TOP

Les VIP montrez que vous êtes nombreux et d'un soutien infaillible.
Fighting TOP !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

VIP 'S TOP는 빅뱅을 지원

Annyeong Chingu!
친구와 VIP 친구 안녕하세요!

이 청원은 TOP뿐만 아니라 실제의 VIP는 항상 그들을 지원하기 위해이 될 것이라고 그룹 BIG BANG (GD / 태양 / 대성과 승리)의 다른 멤버에 표시하는 것을 목표로하고있다.

사건과 관련된 TOP 때문에, 많은 팬은 자신의 허리를 돌았 다 ...
10 존재 년, 그가 만든 모든 노력에서 우리는 무슨 일이 있어도 존재하지 않는 것을 그들에게 보여 우리에게 (모든했다)!
오류는 인간 아닌가요?
물론 우리는 마리화나의 사용이 불법 그러나이보다 더 나쁜 범죄가 있다고 그는, 예를 들어 있어야한다는 것을 알고있다.
우리는 판단 누구인가? 누가 자신의 인생에서 어려운시기가 없었습니까?

우리는 반드시이이 상태에서 그를두고 군대의 출발이라고 말할 수 있습니까?
우리는 우리가하는 방법과 같은 1 차 위반의 경우에 더 적합 처벌이있을 수 있습니다 만 믿고, 한국 법을 거부하지 않습니다.
다른 회원은 이미 (에피소드 실행 스카우트 빅뱅의) 과거에 있었던 심리적, 물리적 조건 TOP에 관한 우려를 표명했다.
이 군대에 갔다 걱정 사람이다.
그는 사람, 인간 실수를 할 수있는 우리 모두와 같은 존재와 희망이 우리의 용서와 이해입니다.

우리는 그룹 년 동안 각 구성원을 존경; 우리는 반드시 그들을 격려했다.
그들은 우리에게 시간, 미친 웃음, 에너지와 용기를 주었다.
오늘, 빅뱅 TOP과는 단지 보상을해야합니다.
의는 사실 VIP된다는 것이 무엇을 의미하는지 그들에게 보여 드리죠.
우리는 구걸로, 지 드래곤,이 청원에 서명함으로써 빅뱅 지원을 계속하십시오. 우리는 탑이 우리를 읽고 우리가 항상 있다는 것을 알고, 그렇게 어쩌면까지 나눌 수 바랍니다.

그리고 마지막으로, 불행하게도, 인기는 일부의 악의 / 오해 / 어리 석음으로 간다. 우리는 예술가를 존경하고 인간의 뒤에 인식하고 있습니다. 우리는 대중의 대부분하지 않은 경우, 우리는 힘을 여기에 우리는 TOP를 지원하는 것입니다

VIP 당신과 완벽한 지원의 대부분을 보여줍니다.
TOP 파이팅!

Sh compte sur vous aujourd'hui

Sh MAI a besoin de votre aide pour sa pétition “REAL VIP: VIP the Support TOP'S big bang !”. Rejoignez Sh et 170 signataires.