Victoria confirmada

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 578 firmas!

Que el Conseller no autoritzi la simultanietat de manifestacions de caracter oposat com son la Via Catalana per la Independència al costat del Movimiento Cívico 12-O per risc que suposa d'alteracions en l'ordre públic i per l'integritat física de les persones de la cadena humana, acte que ha estat convocat abans que la contra-manifestació amb el lema "per mostrar el rebuig al projecte independentista".
El president de l'entitat Movimiento Cívico 12-O, Ángel Hernández, ha explicat que ja han comunicat a Interior que es concentraran el proper Onze de Setembre a la plaça de la Sagrada Família. I és que la intenció del col·lectiu és mostrar el seu suport a la unitat d'Espanya i contraposar la seva acció a la Via Catalana "independentista"... NO volem que la Conselleria d'Interior doni el seu permís al costat del tram 746 de la Via Catalana per la Independència, per posibles alteracions de l'ordre públic... ja vem tenir prou moviment amb el Movimiento Nacional

Hoy: Pere cuenta con tu ayuda

Pere Alegria necesita tu ayuda con esta petición «Ramon Espadaler i Parcerisas (Conseller d'Interior de la Generalitat): Que no s'autoritzin durant la Diada manifestacions contraposades». Únete a Pere y 577 personas que ya han firmado.