Queremos que se replantee a localización do transformador do Cubelo.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.500!

Están realizando tareas para a colocación dun transformador no Cubelo (Santa Comba) e queremos que replanteen a ubicación do mesmo.

A gran maioria dos veciños non estamos conformes ca sua proximidade ás casas, xa non só polo dano que poida causar senon tamén polo impacto visual que implica. A vivenda máis cercana está a 3 escasos metros do sitio donde pretenden colocar o transformador e o muro que delimita a mesma a un par de centimetros das obras que se están realizando.

Levamos meses intentando que nos fagan caso, tanto desde o Concello como desde Industria e da propia empresa eléctrica pero polo de agora non conseguimos nada. Entendemos que se é necesario teñan que poñelo pero tamén sabemos que hai moitos máis sitios posibles donde non lle moleste a ninguén e non estea tan próximo ás vivendas;  incluso dentro desa mesma finca poderían desplazalo sen que lle supuxese problemas a ningun veciño.

Hoy: GRACIELA cuenta con tu ayuda

GRACIELA RODRIGUEZ BUSTELO necesita tu ayuda con esta petición «Queremos que se replantee a localización do transformador do Cubelo.». Únete a GRACIELA y 1.080 personas que ya han firmado.