Petición cerrada
Dirigida a Senior Vice President, Android, Chrome $ Apps. Sundar Pichai

Que Google inclúa o Galego como opción de idioma na versión base de Android

O galego é a lingua dunhas 3.185.000 persoas segundo o Ethnologue, extendéndose pola totalidade do territorio da comunidade autónoma galega (onde é oficial), áreas de Asturias, O Bierzo, Zamora e Extremadura. Ademais é tamén falado pola ampla diáspora galega que se extende por todo o mundo.

Malia a súa complicada situación sociolingüística, o galego é unha lingua especialmente viva no campo das novas tecnoloxías, non só pola súa importante presenza como lingua de uso nas redes sociais (20ª lingua de uso en Twitter no ano 2009, moi por enriba do seu peso poboacional e amosando un amplo grao de adopción temperá), senón tamén pola existencia de potentes grupos de tradutores de software (especialmente software libre) e de moi activos desenvolvedores de aplicacións do máis diversas.

A pesar da importancia da nosa lingua, Android aínda non inclúe a opción de idioma de galego na súa versión base. Isto deixa en mans dos diferentes fabricantes a responsabilidade de traducir o sistema operativo ao galego, con resultados moi desiguais. Así, e a pesar de que aproximadamente o 90% dos móbiles do territorio galego conta con algunha das versións do sistema operativo Android, só certos terminais illados de fabricantes como LG, Samsung ou Sony dan ao usuario á opción de escoller o galego no seu sistema operativo.

Entendemos que unha comunidade lingüística da importancia da galega, cun número importante de usuarios, alta penetración de Android e presenza de variados grupos de desenvolvedores, merece que a súa lingua conte xa cun paquete predefinido de idioma desde a versión base de Android, a desenvolvida por Google, de forma que evite que a súa presenza en cada terminal dependa da vontade dos fabricantes. É por iso que solicitamos a Google que inclúa na versión base de Android o galego como opción de idioma.

English version

Galician is a language spoken by nearly 3.185.000 people (data from Ethnologue), located in the Galician Autonomous Community (where it enjoys official status) and areas of Asturias, León, Zamora, and Extremadura. Moreover, it is also spoken by the ample Galician diaspora throughout the world.

In spite of its complicated sociolinguistic status, Galician is relatively strong in the field of new technologies, not only because of its importance in social networks (20th language by number of tweets in Twitter in 2009, fairly above its position by number of speakers and showing an important number of early adopters), but also because of the existence of important groups of software translators (especially freeware) and developers.

Despite the importance of Galician, the basic version of Android does not include the option of Galician in its language settings. This leaves the decision on whether to include Galician language packages in their settings to mobile phone makers, with uneven results: Despite the fact that 90% of mobile phones in the Galician Autonomous Community run one of the versions of Android, only very few handsets from makers such as LG, Samsung or Sony give users the option to choose Galician as the language in their mobile phones.

We understand that given the importance of the Galician Linguistic Community, with an important number of users, high Android penetration and several groups of developers; Galician deserves a predefined language package in the basic version of Android, developed by Google, thus avoiding the dependence on phone makers to introduce Galician language packages in their phones. These are the reasons why we ask Google to include Galician as a language option in the basic version of Android.

Esta petición fue entregada a:
  • Senior Vice President, Android, Chrome $ Apps.
    Sundar Pichai

Iago Varela Martínez ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 4.273 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Iago cuenta con tu ayuda

Iago Varela Martínez necesita tu ayuda con esta petición «Que Google inclúa o Galego como opción de idioma na versión base de Android». Únete a Iago y 4.272 personas que ya han firmado.