Dóna suport als sectors turístic i de l'hostaleria

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!
Federació d'Hostaleria de les Comarques de Girona ha iniciado esta petición dirigida a PROVEEDORES y

Des de la Federació d'Hostaleria de les Comarques de Girona, de la qual en formen part els onze gremis comarcals i/o locals de la província, us convoquem a la manifestació que hem organitzat el divendres 23 d’octubre a les 11.30h a la Delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya.

L'objectiu és reclamar al Govern, mesures equitatives per a la contenció de la COVID-19, que no estigmatitzi i culpabilitzi a un únic sector, en aquest cas el turístic i el de l’hostaleria. Entenem i respectem les restriccions i mesures per a la prevenció de la pandèmia, però si des de l'administració es vol fer un tancament total de les empreses, han d'anar acompanyades de mesures reals de rescat del sector, tant pel que fa a les empreses, com pels seus treballadors.

Som un sector transversal, que dinamitza l'economia d'empreses del sector primari, de distribució, de comerç, però també som un servei públic per a la societat, i ajudem a l’organització de la mobilitat pel territori. A més a més, formem part d’altres entitats i associacions turístiques que ajuden a la promoció i preservació d’aquest.

És per això, que et convidem a assistir a la manifestació, tant si pertanys al sector de l’hostaleria i turístic, com si hi estàs estretament vinculat. Per altra part, necessitem el màxim suport i unió per poder mantenir-nos vius i oberts, pel que agrairíem que signis aquest document a la plataforma www.change.org (posar l’enllaç)

La manifestació comptarà amb totes les mesures de seguretat i protecció.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!