Petition update

Aquest divendres, 14 de febrer, manifestació! Prou contaminació!

Eixample Respira
Barcelona, Spain

Feb 10, 2020 —

Versión en castellano más abajo. English version below.

Hola! Us convoquem aquest divendres, 14 de febrer, a les 17:30h:

Manifestació: "El veïnat i les escoles diem: prou contaminació!"
Quan: Divendres 14 de febrer a les 17:30h
On: Cruïlla carrer València amb Bruc, per baixar fins a Aragó amb Bruc.

El Carnaval s'avança a l'Eixample! Donarem la benvinguda al rei cotxe i la reina contaminació. Farem una rua ben pocasolta fins al carrer Aragó on lliurarem ses majestats a la Seu del Tòxic-districte. No t'oblidis de portar la teva disfressa, màscara o pancarta anticontaminació! I de convidar a quanta més gent millor... com més serem, menys contaminarem!

Us esperem a tots! Ajudeu-nos a fer difusió: descarrega't i comparteix la convocatoria.

Versión en castellano:

Hola, os convocamos este viernes, 14 de febrero, a las 17:30h:

Manifestación: "Los vecinos y los colegios decimos: ¡basta de contaminación!"
Cuando: Viernes 14 de febrero a las 17:30h
Donde: Cruce de la calle València con Bruc, para bajar hasta Aragó con Bruc.

¡El Carnaval se avanza en el Eixample! Daremos la bienvenida al rey coche y la reina contaminación. Haremos una rúa bien loca hasta la calle Aragó donde entregaremos a sus majestades en la Sede del Tóxico-distrito. ¡No te olvides de traer tu disfraz, máscara o pancarta anticontaminación! Y de invitar a cuanto más gente mejor...¡Cuantos más seamos, menos contaminaremos!

¡Os esperamos a todos! Ayúdanos a hacer el máximo de difusión: descárgate y comparte la convocatoria.

English version:

Hi, we summon you all this Friday, February 14th, at 17:30h:

Demostration: "Neighbors and Schools say: Stop Pollution!"
When: Friday 14th of February at 17:30
Where: Corner of Valencia Street and Bruc Street

Carnival is coming early to the Eixample neighborhood! We are going to welcome the Car King and the Pollution Queen! There is going to be a crazy parade down Aragon Street, we are going to deliver the King and the Queen to the Toxic District Offices. Don't forget to bring your costumes, mask or antipollution banner! And, the more the merrier, so tell everyone... The more we are, the less we pollute!

We count on you! Help us spread the word: download and share the announcement.

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.