We need you to support IBRAM - INSTITUTO BRASILEIRO DE MUSEUS

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 500!

After the fire that consumed entirely the biggest Natural History Museum of Latin America, the National Museum in Rio de Janeiro last week, Brazil's president, Michel Temer, who has presided over cuts to culture and education, promoted today another sad movement against the museology in Brazil with the creation of the ABRAM, a new agency to overcome in the place of IBRAM - the Brazilian Museum Institute.We need your support, please write to the Brazilian´s president Michel Temer urging him to keep IBRAM-

Após o incêndio que destruiu o maior museu etnográfico da América Latina, o governo brasileiro cria a Agência Brasileira de Museus, mais um golpe contra nosso patrimônio cultural e contra nossas conquistas, que ao longo dos anos possibilitaram a criação do IBRAM e a consolidação de uma política nacional de museus. Por favor, escreva para o presidente e ajude a manter o Ibram !

Michel Temer

Presidência da República. Telefone: (61) 3411-1200 (61) 3411-1201. Email:gabinetepessoal@presidencia.gov.br.

Praça dos Três Poderes, Palácio do Planalto - Brasília - Brasil

Hoje: Sara está contando com você!

Sara Bernal precisa do seu apoio na petição «Presidente Michel Temmer: We need you to support IBRAM - INSTITUTO BRASILEIRO DE MUSEUS». Junte-se agora a Sara e mais 199 apoiadores.