Will President Biden Help Colombia’s State Of Political Violence? EEUU, Ayuda A Colombia!

0 have signed. Let’s get to 200!
At 200 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
W C started this petition to President of the United States and

Colombia is suffering a political crisis, especially in Cali, that must be addressed. The streets are flooded with violence stemming mostly from the police towards protesters. Cali is entering a militarized state that is going against human rights laws and it must be brought to the attention of exterior powers and countries. Will President Biden address the horrors of the streets in Colombia? Please stop the death and violence in Cali and all of Colombia due to this corrupt political battle. | ESPAÑOL | Colombia está sufriendo una crisis política, especialmente en Cali, que debe ser atendida. Las calles están inundadas de violencia proveniente principalmente de la policía hacia los manifestantes. Cali está entrando en un estado militarizado que va en contra de las leyes de derechos humanos y debe ser llamado la atención de los países y poderes exteriores. ¿El presidente Biden abordará los horrores de las calles en Colombia? Por favor, detengan la muerte y la violencia en Cali y en toda Colombia debido a esta corrupta batalla política.

0 have signed. Let’s get to 200!