The opportunity for Cuba to become apart of the United States

0 have signed. Let’s get to 200!
At 200 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!

With the declining state of Cuba’s people, government and means to support its economic needs, what could be the best possible solution would be offering statehood or territorial benefits to the failing country. Doing so would flood the land with basic human needs such as food, resources, education, and much more. Tourism, Work, and infrastructure will follow suit. Cuba is in desperate need for help and is on the verge of collapse. The political parties in place are holding its citizens hostage and are up against a wall. The point of this petition is to open the eyes of our leaders and leaders around the world the people of Cuba are desperate to exit or reform this opportunity allows for both.

Con el estado en declive del pueblo, el gobierno y los medios de Cuba para apoyar sus necesidades económicas, lo que podría ser la mejor solución posible sería ofrecer beneficios territoriales o de estadidad al país en quiebra. Hacerlo inundaría la tierra con necesidades humanas básicas como alimentos, recursos, educación y mucho más. El turismo, el trabajo y la infraestructura seguirán su ejemplo. Cuba necesita ayuda desesperadamente y está al borde del colapso. Los partidos políticos vigentes mantienen a sus ciudadanos como rehenes y están contra una pared. El objetivo de esta petición es abrir los ojos a nuestros líderes y líderes de todo el mundo que el pueblo de Cuba está desesperado por salir o reformar esta oportunidad que permite a ambos.

0 have signed. Let’s get to 200!