Petition Closed

Legalization for immigrants living in Houston TX affected by Harvey storm.

This petition had 168 supporters

In times of needs and anguish in the middle of this big disaster, let's come together to recover our great city, our homes, and our lives. Therefore I am asking our government to legalize all immigrants living in Houston TX so that they can be without fear of being deported and will keep families together through these difficult times.

Please sign this petition to give Houston immigrants the chance to live legally in this country and to help rebuild Texas.

Legalización para los inmigrantes que viven en Houston TX afectados por la tormenta de Harvey.

En tiempos de necesidad y angustia en medio de este gran desastre, vamos a unirnos para recuperar nuestra gran ciudad, nuestros hogares y nuestras vidas. Por lo tanto, estoy pidiendo a nuestro gobierno legalizar a todos los inmigrantes que viven en Houston TX para que puedan estar sin miedo a ser deportados y mantener a las familias unidas en estos tiempos difíciles.

Por favor firmen esta petición para dar a los inmigrantes de Houston la oportunidad de vivir legalmente en este país y ayudar a reconstruir Texas.

Today: N is counting on you

N A needs your help with “President of the United States: Legalization for immigrants living in Houston TX affected by Harvey storm.”. Join N and 167 supporters today.