PER UNA PROTECTORA COMARCAL DEL PLA DE L'ESTANY DIGNE I JUSTA

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Som un grup d'ex-voluntaris de la Protectora d'Animals del Pla de l'Estany la qual funciona gracies a la subvencio rebuda pel Consell Comarcal del Pla de l'Estany.
La nostra tasca a la protectora va començar amb moltes ganes i il.lusio per ajudar els animals que es troben alla, pero en un periode de dos anys hem arribat a una situacio on hem vist i veiem, com tant els animals que hi ha a la protectora, com les instal.lacions, pateixen unes greus mancances.
Després de denunciar al Consell Comarcal i Ajuntaments la mala gestio i l'incompliment del conveni que l'Associacio APAPE te vigent amb el Consell Comarcal.

-L'incumpliment de l'horari d'atencio al public!
-L'incumpliment d'atencio telefonica per la recollida de gossos perduts o abandonats a la via publica!
-L'incumpliment de difondre a les xarxes socials els gossos recollits per tal que es poguin retrobar amb la seva familia el mes aviat possible!
-L'incumpliment de mantenir netes i en condicions les instal.lacions de la protectora!
-L'incumpliment de mantenir als animals en un bon estat de nutricio, higiene i seguretat!
-L'incumpliment de respectar al voluntariat!

I veient el poc interès que percibim per intentar sol.lucionar les coses, hem decidit actuar fent difusió per tots els mitjans que tenim a l'abast per informar i conscienciar a la gent del problema que tenim a Banyoles mitjançant xarxes socials, la recollida de firmes entre tots els que estem units per una causa comuna, El BENESTAR DELS ANIMALS, i per demanar al CONSELL COMARCAL DEL PLA DE L'ESTANY:

-Que es retiri la concessio a l'actual associacio que gestiona el servei de la gossera comarcal per la mala gestio i l'incompliment de les clausules del conveni i s'obri concurs public per tal de garantir un servei digne i un tracte just envers els gossos acollits a les instal.lacions!

-Que es redacti un nou conveni mes actualitzat i acord amb les necessitats reals de la protectora comarcal! (L'actual conveni vigent i totalmemt obsolet es redactat l'any 2000)

-Que es destini un finançament mes elevat i acord amb les necessitats actuals de la protectora!

-Que es facin inspeccions i controls de forma continuada i directa per part del Consell Comarcal tal i com els pertoca.

-Que es facin inversions de millores i l'ampliacio de les protectora el mes aviat possible.(L'ultima inversio data del 2008)

-Que es vetlli per un bon funcionament del servei public i el benestar dels animals acollits a les instal.lacions.

No demanem amor incondicional cap als animals,que aixó ja depen de cadascú, sino com a mínim justícia i respecte cap a ells. Firma aquesta peticio! Ajudem a millorar les condicions dels animals del Pla de l'Estany!

Per més informació podeu escriure a protectoradignebanyoles@gmail.com

Hoy: Ex-Voluntaris cuenta con tu ayuda

Ex-Voluntaris Protectora Banyoles necesita tu ayuda con esta petición «President del Consell Comarcal del Pla de l'Estany Jordi Xargay i Congost : PER UNA PROTECTORA COMARCAL DEL PLA DE L'ESTANY DIGNE I JUSTA». Únete a Ex-Voluntaris y 366 personas que ya han firmado.