Sol·licitud d'investigació d'entitats Catalanes a Colòmbia.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Des de fa uns anys i reiteradament a entitats Catalanes a Colòmbia oficials s'ha sol·licitat, canvis per part de l'organització, per a millorar la imatge Catalana a Colòmbia, serveis i sobretot funcions directes per a establir una ajuda als Catalans arribats a Colòmbia.
En aquests delicats dies, quan a Catalunya s'estan vulnera'n drets fonamentals i sé a aprovat per al Govern de la Generalitat una votació tant importa'n per a decidir el nostre futur, les entitats oficials Catalanes a Colòmbia no s'ha fet res, ni reunions, ni explicacions, ni acompanyaments de votació o només per a donar suport o per informar de les novetats importants a la nostra terra.
Cap representació oficial Catalana a l'exterior pot donar la imatge que estableixen les entitats Catalanes a Colòmbia.

Sr. President,
Per tot això demanem que s'investigui la negligència de les entitats que ens representen de Catalunya oficialment a Colòmbia per la manca d'accions, perquè als Catalans a Colòmbia estiguin informats, assessorats i sobretot units per decidir el nostre futur.

Hoy: Fausto cuenta con tu ayuda

Fausto Marcet Domenech necesita tu ayuda con esta petición «President de la Generalitat de Catalunya: Sol·licitud d'investigació d'entitats Catalanes a Colòmbia.». Únete a Fausto y 19 personas que ya han firmado.