Victory
Petitioning President de la Generalitat de Catalunya and 4 others

Basta de discriminar a los usuarios de motos eléctricas, ECOVIA-T para motos ya!

Supporters

## Versión Castellano ##

Entre los socios miembros de la "Asociación de Vehiculos Eléctricos Ligeros" (ASOVEL - www.asovel.org contamos con muchos "pioneros" de la movilidad sostenible ligera y nos han hecho ver una problema de discriminación hacia las motos eléctricas en Catalunya. Aunque la Generalitat ha aprobado diversas campañas para promover los vehículos eléctricos, en la práctica los incentivos se circuscriben al automóvil de turismo...

Cuando nuestros socios han intentado conseguir el ECOVIA-T para disponer del derecho a usar las autopistas de peaje de manera gratuita, les ha sido imposible, y les han indicado que las motocicletas están excluidas. Ante la insistencia, mediante escritos, de nuestros compañeros, se han recibo toda una serie de respuestas tan poco convincentes como mal fundamentadas.

El ciudadano concienciado con la movilidad eléctrica que decide renunciar a la comodidad de su automóvil y escoge una moto eléctrica ¿No merece el mismo trato que el que se compra un coche eléctrico?

La realidad es tozuda y los automóviles eléctricos, a precios entorno a los 30.000€ no están al alcance de la mayoría de los ciudadanos, pero quizá las motos eléctricas, con costes bastante más reducidos pueden ser la punta de lanza de una solución rápida. Si las acciones que hemos llevado a cabo hasta ahora no han funcionado ¿Por qué no adoptar un enfoque diferente, innovador? Desde ASOVEL apostamos por ello.

Generalitat y Parlament de Catalunya, actúen de una vez y dejen de discriminar a los ciudadanos que deciden contribuír a la protección del medio ambiente mediante el uso de motos elétricas! Mismos beneficios para TODOS los vehículos eléctricos! Fomentemos realmente el uso de energías no contaminantes!

## Versió Català ##

Entre els socis membres de la "Associació de Vehiculos Elèctrics Lleugers" (ASOVEL - www.asovel.org comptem amb molts "pioners" de la mobilitat sostenible lleugera i ens han fet veure una problema de discriminació cap a les motos elèctriques a Catalunya. Encara que la Generalitat ha aprovat diverses campanyes per promoure els vehicles elèctrics, en la pràctica els incentius es circuscriben a l'automòbil de turisme...
Quan els nostres socis han intentat aconseguir el ECOVIA-T per disposar del dret a usar les autopistes de peatge de manera gratuïta, els ha estat impossible, i els han indicat que les motocicletes estan excloses. Davant la insistència, mitjançant escrits, dels nostres companys, s'han rebut tot un seguit de respostes tan poc convincents com mal fonamentades.
El ciutadà conscienciat amb la mobilitat elèctrica que decideix renunciar a la comoditat del seu automòbil i escull una moto elèctrica No mereix el mateix tracte que el que es compra un cotxe elèctric?
La realitat és tossuda i els automòbils elèctrics, a preus rondant als 30.000€ no estan a l'abast de la majoria dels ciutadans, però potser les motos elèctriques, amb costos bastant més reduïts poden ser la punta de llança d'una solució ràpida. Si les accions que hem dut a terme fins ara no han funcionat Per què no adoptar un enfocament diferent, innovador? Des de ASOVEL apostem per això.
Generalitat i Parlament de Catalunya, actuïn d'una vegada i deixin de discriminar als ciutadans que decideixen contribuír a la protecció del medi ambient mitjançant l'ús de motos elèctriques! Mateixos beneficis per a TOTS els vehicles elèctrics! Fomentem realment l'ús d'energies no contaminants!

This petition was delivered to:

ASOVEL started this petition with a single signature, and won with 189 supporters. Start a petition to change something you care about.

Not sure you want to sign? Your signature matters!