0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

30.000 madrilenys han firmat en una recollida física de firmes a Madrid segons "NacióDigital" per imposar el Castellà a l'Escola Catalana, no és per res, segurament aquestes firmes no serviran per a res però les nostres podran demostrar que som un gran poble disposat a fer des de el més mínim esforç com aquest fins a un gran esforç com el què vam aconseguir fer a Brusel·les el dia 07/12/2017 una gran i inoblidable data on 60.000 catalans ens vam desplaçar al cor d'Europa a fer-nos sentir! Volem demostrar que els catalans sigui en una recollida de firmes com aquesta o sigui una mobilització, sabem fer MOLT! i MOLT BÉ! La plataforma "Hablamos Español" promou una iniciativa legislativa popular que es carregaria el sistema educatiu d'immersió lingüística i amb un sol dia n'ha aconseguit 30.000! A les hores que estem no crec que ho aconseguim en un dia però crec que al final ho aconseguirem!! La finalitat d'aquesta recollida de firmes és la de dir "Si vosaltres madrilenys amb 30.000 firmes podeu implantar-nos el Castellà a les nostres escoles, nosaltres amb 100.000 firmes podem fer-ho a vosaltres, perquè segons tots, cada comunitat autònoma té els mateixos drets i obligacions a l'Estat no?"

Hoy: Tarik cuenta con tu ayuda

Tarik Danioui El Hajji necesita tu ayuda con esta petición «President de la Generalitat de Catalunya: ¡Los madrileños no tienen derecho a decidir el idioma que en Catalunya se hable!». Únete a Tarik y 62 personas que ya han firmado.