Julio Iglesias Creu de SantJordi de la Generalitat de Catalunya. Y Lo Sabes!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Alguna de les últimes "Creus De SantJordi" del 2017 ha sigut concedida sense cap motiu de pés a una persona q només ha utilitzat el nom de Catalunya per a beneficiar-se professionalment a Madrid sense atendre ni beneficiar mai al poble al qual representava.

Així sense acritut per la reflexió feta anteriorment, fer saber que som molts els que pensem que un "SENYOR" com JulioIglesias que és una persona que canta a les gents i als pobles i, que innumerables vagades ha expresat una estima important cap al poble català, que posseix amics, coneguts i saludats apart de milers de seguidors al nostre territori, que ha omplert en dues ocasions el CampNou, que cada cop que ve a cantar als festivals d'estiu de la nostra estimada provincia de Girona amb les seves simpatiquissimes ballarines i coristes omple i reomple els aforaments replets de gent d'ordre nostrada que han fet de Catalunya una terra on viure val la pena ...

Per tot això i per molt més creiem que per al any 18 hauria de ser un dels galardonats amb la distinció més important que disposem al país.

Pd: Si no fós així no entendriem alguna Creu de les d'aquest any 17.

Al final, las obras quedan y las gentes se van, otros que vienen las continuaran, LaVida Sigue Igual!

President, Julito mereix la Creu y lo sabes!

Hoy: Jep Marc cuenta con tu ayuda

Jep Marc Serra necesita tu ayuda con esta petición «President de la Generalitat de Catalunya: Julio Iglesias Creu de SantJordi de la Generalitat de Catalunya». Únete a Jep Marc y 6 personas que ya han firmado.