INSTITUT CAMÍ DE MAR: NO PODEN FER FÓRA LA TIS!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Des del Departament d'Ensenyament han decidit que la Cristina, la Técnica d'Integració Social de l'Institut Camí de Mar, ja no cal que segueixi en el nostre centre ja que creuen que no necessitem els seus serveis. Des del propi institut estem intentant per tots els mitjans possibles fer entendre que és una peça indispensable al centre, però no està donant resultat. No podem permetre ni tan sols que s'elimini la figura de la TIS, i en aquest cas recau sobre la Cristina, que ha fet una feina monumental. Ella és la persona que més ha ajudat als alumnes en tots aquests anys, el seu despatx sempre està obert per qualsevol de nosaltres que necessiti quelcom, no només amb mediacions, sinó també per donar-nos consells tant acadèmics com en el que es refereix a la nostra vida personal. És per això que volem aconseguir fer veure que realment el nostre centre no funcionaria de la mateixa manera sense ella.

Hoy: Laura cuenta con tu ayuda

Laura Barrio Recio necesita tu ayuda con esta petición «President de la Generalitat de Catalunya: INSTITUT CAMÍ DE MAR: NO PODEN FER FÓRA LA TIS!». Únete a Laura y 578 personas que ya han firmado.