Dimissió Conseller Bargalló

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Junta de Personal Docent de les Terres de l'Ebre ha iniciado esta petición dirigida a President de la Generalitat de Catalunya

La Junta de Personal de Terres de l’Ebre troba inacceptables les afirmacions fetes pel Conseller d’Educació, Josep Bargalló.

Des de la Junta de Personal, denunciem que el Departament d’Educació, representat per la figura del Conseller Bargalló menystén al funcionariat. Segons les seves declaracions, el 30% dels funcionaris estan apalancats i les escoles funcionen millor sense ells.

Volem destacar el NO rotund a la derogació del Decret de plantilles, un decret que, com li hem fet saber, resta poder al claustre i té el perill de convertir els instituts en sistemes caciquils. Considerem que la seva resposta ha estat inexcusable, ja que ha qüestionat el paper de la democràcia als claustres, arribant a dir que les assemblees no funcionen, i que en última instància, ací mana el Departament. No content amb això, ha instat als treballadors que no estiguin d’acord amb estes condicions de privatització del sistema educatiu a marxar de l’ensenyament públic.

Per últim, volem expressar el nostre malestar per la manca d’intenció de revertir les retallades, el Conseller ens ha comunicat que, d’aprovar-se els pressupostos, estudiarien retornar l’hora lectiva a primària el curs vinent, els professors de secundària haurien d’esperar al curs següent.

Davant d’aquestes escandaloses declaracions, demanem la dimissió del Conseller Josep Bargalló.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!