ESQUERRA EUROPEA PELS PAISOS CATALANS

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

El maig del 2019 venen eleccions europees i demanem a les esquerres dels països catalans que facin un bloc i es presentin junts on es defensi que la llengua catalana/valenciana sigui oficial a la UE, el corredor mediterrani i la sobirania dels països catalans. Si us plau, ERC, MES, PIRATES DE CAT, COMPROMIS, ERPV, MES PER MALLORCA i MES PER MENORCA feu el favor de posar-vos d'acord i reivindicar davant les institucions europees que les esquerres dels països catalans no ens deixarem trepitjar per l'estat espanyol; si no us poseu d'acord, estareu dient a la ciutadania que preferiu cadires abans que la defensa de la sobirania del nostre poble i que ja us va bé el que fa l'estat Espanyol.
Si us plau, volem una candidatura de tota l'esquerra sobiranista dels països catalans per a les eleccions europees del 2019.

Hoy: GG cuenta con tu ayuda

GG necesita tu ayuda con esta petición «PPCC: ESQUERRA EUROPEA PELS PAISOS CATALANS». Únete a GG y 16 personas que ya han firmado.