0 a signé. Allez jusqu'à 500 !

(EN, FR, EL, IT, SK, HU, CS, RO)

Us, parents of the Luxembourg II European School, request the catering provider Eurest, the school's administration and the Centre Polyvalent de l'Enfance, to provide a decent service and better quality meals to our children within the school's cantine.

Indeed, our children should be able to fully enjoy a decent lunch break in a harmonious and calm atmosphere.

Unfortunately, us, parents of the Luxembourg II European School, are observing, with increasing worry, the degradation of the catering services provided to the primary and secondary pupils attending the school's canteen, whether they eat a full meal provided by Eurest or bring their own sandwiches.

This degradation of the canteen's services is in contradiction with the objectives and ambitions highlighted by Eurest on its website, such as for example:

to "develop the pupils sense of taste"  or even "to propose a catering service that is savorous and balanced", or "to protect the planet".

Indeed, the quality of the products used, the way they are cooked and the taste no longer seem to be in line with the promises made by the catering service Eurest on their website.  For example:

The menus proposed by the nutritionist are not identifiable enough for the primary school children
the service provided in the school's canteen seems to be in some aspects  neglected: cold plates, not enough, nor clean enough glasses and water jugs on the tables.
the prices are constantly on the rise, despite the degradation of the catering services
children often don't eat their food at the canteen and come home hungry after lunch
there is a lot of waste after each meal

This is why, us, parents of the Luxembourg II European School, request from the catering service Eurest, the school's administration and the Centre Polyvalent de l'Enfance:

Bettter service provided to our children during the lunch break, in line with the terms and conditions of the catering services contract with the school
Better quality, simpler and tastier food
More thought about how to avoid food wastage and better measures taken to protect our planet, so that our children can see what is done
Harmony between the school's education about the importance of good nutrition and the quality of the food provided to our children in the school's canteen

Please sign this petition for a decent provision of catering services and better quality of food provided to our children within the school's canteen.

--

Nous, parents de l'Ecole européenne Luxembourg 2, demandons au prestataire du service de restauration Eurest, à l'administration de l'école et au Centre Polyvalent de l'Enfance, un accueil décent et une meilleure qualité des repas pour nos enfants au sein de la cantine scolaire.

Nos enfants  doivent pouvoir profiter sereinement de leur pause-déjeuner.

Nous, parents de l'EEL2 observons avec inquiétude une dégradation des conditions de restauration des élèves "cantinistes" et "tartinistes" du primaire et du secondaire.

Le constat est sans appel et en contradiction avec les objectifs et ambitions affichés sur le site internet du prestataire Eurest :

" développer le goût des jeunes convives", "proposer une restauration savoureuse et équilibrée ", "préserver la planète".

1- La qualité des produits, la cuisson et la saveur ne sont pas à la hauteur des promesses du prestataire.

2- Les plats élaborés par une nutritionniste sont trop peu identifiables par les enfants du primaire.

3- Le service dans la salle de restauration est négligé : plats froids, manque de verres, de carafes d'eau, hygiène douteuse des carafes et des verres,

4- Le tarif est toujours en augmentation pour une prestation décevante.

5- Les enfants ne sont pas rassasiés après la pause-déjeuner.

6- Un gaspillage important est constaté à chaque fin de service.

Nous parents de l'EE2, demandons au prestataire Eurest, à l'administration de l'école et au Centre Polyvalent de l'Enfance:

1- un meilleur accueil de nos enfants durant cette période de pause-déjeuner qui devrait être synonyme de convivialité,

2- des plats simplifiés et "savoureux",

3- un service en salle convenable respectant les termes du contrat de la prestation,

4- une vraie réflexion sur le gaspillage alimentaire et des solutions locales à apporter pour que le message "préserver la planète" soit une réalité visible pour nos enfants,

5- une adéquation entre l'éducation et la sensibilisation à la nutrition dispensées à l'école, dans les familles et à la cantine.

Signez la pétition pour un  accueil décent et une meilleure qualité des repas pour nos enfants au sein du restaurant scolaire!

--

Οι γονείς του Ευρωπαϊκού σχολείου ΙΙ, ζητάμε από την εταιρεία τροφοδοσίας EUREST , τη διοίκηση του σχολείου και το Πολυδύναμο Κέντρο Παιδιών CΡΕ, να παρέχει μια αξιοπρεπή/ορθή εξυπηρέτηση και καλύτερη ποιότητα γευμάτων στα παιδιά μας, στα πλαίσια της σχολικής καντίνας.

Είναι επιβεβλημένο, τα παιδιά μας να μπορούν να απολαμβάνούν χωρίς δυσκολία ένα καλό γεύμα, σ' ένα αρμονικό και ήρεμο περιβάλλον,

Δυστυχώς, ως γονείς των παιδιών του Ευρωπαϊκού σχολείου ΙΙ, με προοδευτικά αυξανόμενη ανησυχία παρατηρούμε την αποδόμηση της ποιότητας της υπηρεσίας που παρέχεται στη σχολική καντίνα, στους μαθητές του Δημοτικού και του Γυμνασίου, σε ότι αφορά το γεύμα που τους προσφέρεται.

Η εν λόγω αποδόμηση έρχεται σε σαφή αντίφαση με τη φιλοσοφία, τους στόχους και τις φιλοδοξίες που έχουν παρουσιαστεί από την εταιρεία στο διαδίκτυο, όπως για παράδειγμα:

"Στόχος μας είναι να αναπτύξουν τα παιδιά τις γευστικές τους διαδρομές"

"Προτείνουμε γευστικά και ισορροπημένα γεύματα"

"Προστασία του πλανήτη"

Στην πραγματικότητα, η ποιότητα των χρησιμοποιουμένων τροφίμων, ο τρόπος που μαγειρεύονται και η γεύση των γευμάτων, απέχει κατά πολύ από το να συμβαδίζει με τις υποσχόμενες από την εταιρεία υπηρεσίες, τουλάχιστον όπως αναφέρονται στο site της.

Πιο συγκεκριμένα παρατηρούνται φαινόμενα όπως:

-Τα προτεινόμενα από τη διατροφολόγο μενού δεν είναι αρκούντως αναγνωρίσιμα από τα παιδιά του Δημοτικού σχολείου

- Οι προσφερόμενες από τη σχολική καντίνα υπηρεσίες φαίνεται να έχουν παραμεληι?εί σε κάποια ουσιαστικά σημεία οπως:

*Τα γεύματα δεν είναι ζεστά

* Η ποσότητα δεν επαρκεί

*Τα σκεύη συχνά δεν είναι αρκετά και3αρά

- Η τιμή ανά γεύμα διαρκώς αυξάνεται, παρά την προοδευτική μείωση της ποιότητας των υπηρεσιών

-Τα παιδιά συχνά δεν τρώνε το γεύμα πού τους προσφέρεται, με αποτέλεσμα να πεινάνε αμέσως μετά το φαγητό

-Το φαγητό πετιέται συχνά, μια και τα παιδιά δε θέλησαν να φάνε

Ως εκ τούτου, ως γονείς των παιδιών του Ευρωπαϊκού σχολείου ΙΙ, ζητάμε από την εταιρεία ΕURΕ5Τ και τις διοικήσεις του σχολείου και του CΡΕ :

-           Καλύτερη εξυπηρέτηση στα παιδιά μας στη σχολική καντίνα κατά τη διάρκεια του μεσημβρινού τους διαλείμματος, σύμφωνη με τους όρους και τις προϋποθέσεις της σύμβασης της υπηρεσίας cateιing με το σχολείο

Καλύτερη ποιότητα τροφής, πιο απλό και πιο νόστιμο φαγητό

-           Καλύτερο προβληματισμό σχετικά με το πώς να μην πετιέται τόσο φαγητό και λήψη

αποτελεσματικότερων μέτρων για την προστασία του πλανήτη, έτσι ώστε τα παιδιά μας να το βλέπουν να γίνεται

Αρμονία ανάμεσα στην εκπαιδευτική διαδικασία που αφορά τη σημασία της σωστής και ισορροπημένης διατροφής και την ποιότητα του φαγητού που προσφέρεται στα παιδιά στη σχολική καντίνα

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΚΑΙ ΟΡΟΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΝΤΙΝΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙ ΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΙΙ

--

Noi, genitori dei bambini frequentanti la Scuola Europea Luxembourg 2, domandiamo al fornitore del servizio di ristorazione Eurest, all'amministrazione della scuola e al Centro Polivalente dell'Infanzia, una migliore accoglienza e una migliore qualità dei pasti per i nostri bambini per quel che riguarda la mensa scolastica.

I nostri bambini devono poter approfittare serenamente della loro pausa pranzo.

Noi, come genitori de L'EEL2 osserviamo con preoccupazione, un degrado delle condizioni riguardanti la ristorazione degli alunni della mensa, ma anche dei tartinisti, e questo sia per il ciclo primario che per il ciclo secondario.

Questa constatazione è senza possibilità d'appello e in contraddizione con gli obiettivi e le ambizioni presentati sul sito internet del fornitore Eurest: "Sviluppare il gusto dei giovani commensali" , "proporre una ristorazione gustosa ed equilibrata", "preservare il pianeta".

1.        La qualità dei prodotti, la cottura e il sapore non sono all'altezza delle promesse del fornitore.

2.        I piatti pensati da una nutrizionista sono troppo poco riconoscibili per i bambini della primaria.

3.        Il servizio nella sala mensa è trascurato: piatti freddi, bicchieri spesso insufficienti, idem per le caraffe e spesso bicchieri e caraffe sono d'igiene e pulizia discutibili .

4.        Il prezzo è sempre in aumento , nonostante una prestazione deludente.

5.        I bambini non sono mai sazi dopo la pausa pranzo.

6.        Si costata uno spreco notevole alla fine di ogni servizio.

Alla luce di questo, noi, genitori dell'EE2, domandiamo al fornitore Eurest, all'amministrazione della scuola e al Centro Polivalente dell'Infanzia :

1.           Una migliore accoglienza dei nostri bambini, durante la pausa pranzo che dovrebbe essere sinonimo di convivialità;

2.           Piatti semplici e gustosi;

3.           Un servizio in sala appropriato e decente che rispetti i termini del contratto di prestazione;

4.           Una riflessione vera ed effettiva sullo spreco alimentare e delle soluzioni locali in modo che il messaggio "preservare il pianeta" sia una realtà visibile per i nostri bambini;

5.           un adeguamento tra l'educazione e la sensibilizzazione alla nutrizione dispensate dalla scuola, in famiglia e a mensa.

Firmate la petizione per un accoglienza decente e una migliore qualità dei pasti in seno alla mensa scolastica !

--

My, rodičia Európskej škody Luxemburg II, žiadame poskytovateľa stravovacích služieb Eurest, vedenie školy a Centre Polyvalent de l'Enfance (ďalej len „CPE“), o poskytovanie slušnej obsluhy a kvalitnejšieho jedla našim deťom v školskej jedálni.

Naše deti by mali mať možnosť užiť si v kľude obedňajšiu prestávku a to v harmonickej a pokojnej atmosfére.

Žiaľ, my, rodičia Európskej školy Luxemburg II, s narastajúcou obavou konštatujeme zhoršenie stravovacích služieb poskytovaných žiakom prvého a druhého stupňa, ktorí navštevujú školskú jedáleň, či už konzumujú jedlo poskytované zo strany Eurestu alebo vlastné sendviče.

Toto zhoršenie stravovacích služieb je v rozpore s cieľmi a ambíciami, ktoré poskytovateľ stravovacích služieb, Eurest, zdôraznil na svojej webovej stránke, okrem iného:

„rozvinúť u žiakov zmysel pre chuť“ alebo dokonca „navrhnúť stravovacie služby, ktoré sú príjemné a vyvážené“ alebo „chrániť planétu“.

Zdá sa však, že kvalita použitých produktov, spôsob ich prípravy a chuť nie sú v skutočnosti v súlade so sľubmi Eurestu, tak ako to uvádza na svojej webovej stránke. Napríklad:

·         jedálny lístok navrhovaný odborníkmi na výživu nie je dostatočne označený pre žiakov prvého stupňa,

·         služba poskytovaná v školskej jedálni sa javí byť v niektorých aspektoch zanedbávaná: studené taniere, nedostatočne umyté poháre a džbány na vodu na stoloch,

·         neustále sa zvyšujúce ceny, aj napriek zhoršeniu stravovacích služieb,

·         deti často nechávajú jedlá nedojedené a domov sa po obede vracajú hladné,

·         po každom jedle zostáva veľa odpadu.

Z tohto dôvodu, my, rodičia Európskej školy Luxemburg II, žiadame poskytovateľa stravovacích služieb Eurest, vedenie školy a CPE:

·         o poskytovanie kvalitnejších služieb našim deťom počas obedňajšej prestávky, v súlade s podmienkami zmluvy o poskytovaní stravovacích služieb uzavretej medzi Eurest a školou,

·         o kvalitnejšie, jednoduchšie a chutnejšie jedlo,

·         o zváženie, ako zabrániť plytvaniu s potravinami a prijať lepšie opatrenia s cieľom ochrániť planétu pre naše deti,

·         o zosúladenie vzdelávania týkajúceho sa významu správnej výživy a kvality jedla poskytovaného našim deťom v školskej jedálni.

Podpíšte prosím túto žiadosť o slušné a dôstojné poskytovanie stravovacích služieb a kvalitnejšieho jedla poskytovaného našim deťom v školskej jedálni.

--

Alulírottak, a luxemburgi 2-es számú Európai Iskola diákjainak szülői, megfelelő színvonalú, elfogadható minőségű ellátás biztosítását kérjük az étkeztetés szolgáltató EUREST-től, valamint az iskola és az iskola napközijének vezetőségétől.

Gyerekeinknek szükségük van az ebédszünet nyugodt eltöltésére.

Mi, a mameri 2. számú Európai Iskola szülői aggodalommal tapasztaljuk, hogy a „Primaire” és a „Secondaire” tagozatokban „cantiniste” és „tartiniste” tanulók ellátásának feltételei romlanak.

Tapasztalataink kétségbe vonhatatlanok és teljes mértékben összeegyeztethetetlenek az alvállalkozó EUREST honlapján meghirdetett célokkal és törekvésekkel, úgyis, mint „az ifjú vendégkör ízlésének alakítása”, az „ízletes és kiegyensúlyozott étkeztetés biztosítása” illetve a „a Föld megóvása”.

1., A feltálalt termékek minősége, elkészítésének módja és élvezeti értéke nem felel meg az EUREST által ígérteknek

2., A táplálkozási szakértő által kidolgozott ételféleségek felismerhetetlenek a „Primaire”-es tanulók számára

3., Az ebédlőben kínált szolgáltatás igénytelen: az ételek hidegek, a poharak és vizeskancsók sokszor hiányoznak illetve kétes tisztaságúak

4., A szolgáltatás ára folyamatosan emelkedik miközben a színvonal kiábrándító

5., A gyerekek ebéd után is éhesek maradnak

6., Az étkezés után rengeteg hulladék keletkezik, óriási pazarlás tapasztalható

Mi, a luxemburgi 2-es számú Európai Iskola diákjainak szülői, a következőket kérjük a diákétkeztetés szolgáltató EUREST-től, valamint az iskola és az iskola napközijének vezetőségétől:

1., Gyermekeink ebédidőben történő színvonalasabb, barátságosabb fogadtatását

2., Ízletes és egyszerűbb ételek felszolgálását

3., A szolgáltatási szerződésben foglaltaknak megfelelő színvonal biztosítását az ebédlő helyiségében

4., Valódi alternatívát, a helyi viszonyoknak megfelelő  megoldások felkínálását a pazarlás megelőzésére, valamint annak érdekében, hogy a meghirdetett „Föld megóvása” jelszó a tanulók által is érzékelhetően érvényesülhessen

5., Az iskolában az étkezésről tanultak illetve az otthon és az intézményben ebben a témában tapasztalt dolgok összeegyeztethetőségét

Kérjük, írják alá a petíciót, hogy gyermekeinknek megfelelő színvonalú, elfogadható minőségű iskolai étkeztetésben lehessen részük!

--

My, rodiče žáků Luxembourg II European School, žádáme poskytovatele stravovacích služeb společnost Eurest, školní administrativu a Centre Polyvalent de l'Enfance, aby byly našim dětem ve školní jídelně poskytovány řádné služby a podávána kvalitnější strava.

Naše děti musí mít možnost využít v piném rozsahu obědové pauzy v harmonickém a klidném prostředí.

My, rodiče žáků Luxembourg II European School, sledujeme se vzrůstajícími obavami snižování kvality stravovacích služeb, které jsou poskytovány žákům základní a střední školy navštěvujícím školní jídelnu, bez ohledu na skutečnost, zda konzumují celé menu podávané společností Eurest nebo vlastní donesené sendviče.

Uvedené snižování kvality služeb poskytovaných v rámci školní jídelny je v rozporu s cíli a ambicemi, které společnost Eurest vyzdvihuje na svých webových stránkách, jako například:

„rozvíjet chuťové smysly žáků" nebo dokonce „nabízet chutnou a vyváženou stravu" nebo „ochrana planety".

Kvalita používaných surovin, způsob jejich tepelné úpravy a jejich chuť nejsou zjevně v souladu s přísliby, které poskytovatel stravovacích služeb společnost Eurest uvádí na svých webových stránkách. Například:

• menu nabízená odborníkem na výživu nejsou pro žáky základní školy dostatečně srozumitelná,

• služby poskytované ve školní jídelně jsou v některých ohledech zanedbávány: studené talíře, nedostatek sklenic a džbánů na vodu na stolech a jejich nedostatečná čistota,

• neustálé zvyšování cen navzdory snižování kvality stravovacích služeb,

• děti často jídlo, které je v jídelně podáváno nejí a přicházejí domů po obědě hladové,

• po každém jídle zůstává velké množství odpadu.

My, rodiče žáků Luxembourg II European School, z uvedených důvodů žádáme poskytovatele stravovacích služeb společnost Eurest, školní administrativu a Centre Polyvalent de l'Enfance, aby:

• našim dětem byly během obědové pauzy poskytovány kvalitnější služby v souladu se smluvními podmínkami stanovenými ve smlouvě o poskytování stravovacích služeb, uzavřené se školou,

• byla podávána kvalitnější, jednodušší a chutnější strava,

• došlo k hlubšímu zamyšlení, jakým způsobem zamezit plýtvání jídlem a přijmout lepší opatření k ochraně naší planety tak, aby naše děti měly možnost seznámit se s jejich realizací,

• byla nastolena rovnováha mezi významem kvalitní výživy, o němž se děti učí ve škole, a kvalitou stravy, která je jim ve školní jídelně podávána.

Připojte, prosím, svůj podpis na petici za řádné poskytování stravovacích služeb a kvalitnější stravu podávanou našim dětem ve školní jídelně.

--

Noi, părinții școlii Europene Luxembourg 2 (EEL2) , cerem serviciului de restaurație Eurest, admistrații școlii și Centrului Polivalet al Copilăriei ("Centre Polyvalent de l'Enfance") o primire decentă si o calitate a meselor la cantina școlară mai bună pentru copiii noștri.

Copiii noștri trebuie să profite liniștiți de pausa lor de prânz.

Noi, părinții din EEL2, observăm cu îngrijorare o degradare a condițiilor "cantiștilor" și "tartiniștilor" de la primară și secundară.

Constatarea este în contradicție cu obiectivele și ambițiile afișate pe situl furnizorului de servicii Eurest: "desvoltarea gustului tineriilor", "propunerea unei restaurații savuroase și echilibrate", "prezervarea planetei".

1- Calitatea produselor, gătirea și savoarea nu sunt la înălțimea promisiunilor furnizărului de servicii.
2- Felurile de mâncare elaborate de o nutriționistă nu sunt destul indentificabile pentru copiii din primară.
3- Serviciul din sala de restaurație esute neglijat: mâncare rece, lipsă de pahare, carafe, higienă dubioasă a paharelor și carafelor.
4- Tarifele sunt mereu în creștere pentru o calitate dezamăgitoare.
5- Copiii nu sunt sătui după pauza de prânz.
6- O mare risipă de mâncare este constatată după fiecare pauză de prânz.

Noi, părinții din EEL2, cerem furnizorului de servicii Eurest, administrații școlii și Centrului Polivalent al Copilăriei:

1- o primire mai bună a copiilor noștri în aceasta perioadă de prânz care ar trebui să fie sinonim de convivialitate,
2- niște mese mai simplificate și mai "savuroase",
3- niște servicii la cantină respectând termenii contractului prestații,
4- o adevărată reflexție asupra risipei alimentare si niște soluții locale pentru ca mesajul "prezervării planetei" să fie o realitate vizibilă pentru copiii noștri,
5- o coerența între educația nutrițională la școală cu cea de acasă.

Semnați petiția pentru o primire decentă și o calitate a meselor mai bună pentru copiii noștri la cantina școlii!

Parents compte sur vous aujourd'hui

Parents INDEPENDANTS.EE2 a besoin de votre aide pour sa pétition “Pour un accueil décent et une meilleure qualité des repas pour nos enfants à la cantine (EN, FR, EL, IT, SK, HU, CS, RO)”. Rejoignez Parents et 280 signataires.