Emergency Support Fund for Cultural, Heritage & Sports to increase & include businesses.

Reasons for signing

Lisa Costa
4 days ago
LIVE VENUES ARE CRITICAL!!! Let's DO THIS!!! Thank you!

Betty Letain
Sep 15, 2020
The federal government needs to step in and help. This will kill Tourism in BC.

Andrew Stewart
Sep 13, 2020
I support local music!

Rain Stone
Sep 8, 2020
Arts and Housing (for the poor)

August Bramhoff
Sep 4, 2020
This is industry death; if we don’t save these spaces, the ripple effect of closed venues will haunt Vancouver’s indie music scene for decades. It’s possible smaller clubs could start up somewhere else in Greater Vancouver, but the clubs closing in the city proper is the nail in the coffin.

Ryan MC
Aug 11, 2020
Supporting local artists and concert venues is part of what makes Toronto awesome!

Sean M.
Aug 8, 2020
The Starlite Room in Edmonton Alberta is a valuable and great venue for music and culture in our city.

Tom Stoneburgh
Aug 7, 2020
I alwsys support small business owners.

Connor Jackson
Aug 5, 2020
I’m signing this petition is because we need to help support independent musicians and venues during COVID-19.

Danielle Tremblay
Aug 3, 2020
Je suis depuis longtemps témoin (et un temps participante) de la vie très riche des petites scènes culturelles et artistiques régionales indépendantes. J’habite en Estrie (au Québec) depuis une trentaine d’années. Je me suis engagée en tant qu’auteure-compositeure-interprète et directrice ou co-fondatrice d’ensembles vocaux dans la décennie 1990 et au début-milieu des années 2000. Je suis aussi pédagogue en matières culturelles (entre autres enseignante au niveau collégial) depuis le début des années 2000. En tous temps j’ai été, et je suis toujours, une spectatrice passionnée de la relève artistique entre autres. Il nous faut trouver des moyens et des ressources pour maintenir cette scène vivante et productive! Merci de votre attention.