Petition update

Novetats

Plataforma Veïnal Què implica Wavegarden a Montgat

Aug 20, 2017 — Després de la manifestació, al Ple de data 27/07/2017, l'Ajuntament es va comprometre a dur a terme la consulta popular vinculant que demanàvem, i per la que les vostres signatures amb estat cabdals, també es va aprovar la creació d'una Comissió Especial on participaran tots els grups polítics amb representació municipal, però per l'art. 77 del ROM (Reglament Orgànic Municipal) de Montgat no han permès que la Plataforma hi formés part.

Demanem la modificació del ROM perquè la Plataforma pugui ser inclosa amb els mateixos drets que la resta de participants. Necessitem tot el vostre suport i que continueu fent difusió.

Gràcies per la vostra adhesió.

PLATAFORMA VEÏNAL QUÈ IMPLICA WAVEGARDEN A MONTGAT

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.