Petition to Pima County Board of Supervisors District 3 to replace the Arivaca/Saba Road

0 have signed. Let’s get to 500!
At 500 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
STEVE RENDON started this petition to Pima CountyBoard of Supervisors Districk 3 Commissioner Sharon Bronson

Petition to Pima County Board of Supervisors District 3 Commissioner Sharon Bronson regarding the full replacement of Arivaca Road from Amado to its junction with Sasabe Road (rte. 286); and Ruby Road to Arivaca Lake.

Petition Summary: Arivaca Rd from Amado to its junction with Sasabe Road (rte. 286) and Ruby Rd. from the junction to Arivaca Lake have been patched numerous times to no avail. The potholes and steep edges are becoming an increasing road hazard to residents and visitors to the area which is visited for hiking, bird watching, hunting, and Arivaca Lake which is the largest lake in Pima County.

Action petitioned for: We the undersigned are concerned citizens who urge our leaders to act now to provide the resources for the FULL REPLACEMENT of Arivaca Road from Amado to its junction with Sasabe Road (rte. 286); and, Ruby Road to Arivaca Lake.

Peticion a la Comisionada del Distrito 3 de Supervisores del Condado de Pima, Sharon Bronson, con respecto al reemplazo total de Arivaca Road desde Amado hasta su union con Sasabe Road (rte. 286); y Ruby Road al lago Arivaca. Resumen de la peticion:  Arivaca Rd desede Amado hasta su cruse con Sasabe Road (rte. 286) y Ruby Rd. desede el cruce hasta el lago Arivaca se han parcheado varias veces en vano. Los baches y los bordes escarpados se estan convirtiendo en un peligro creciente para los residentes  y visitantes del area que se visita para hacer caminatas observar aves, cazar y nadar en el lago Arivaca, ya que es el lago mas grande del condado de Pima.

Accion solicitada: Nosotros, los abajo firmantes, somos ciudadanos preocupados que instamos a nuestros lideres a actuar ahora para proporcionar los recursos para el REEMPLAZO TOTAL de la carretera Arivaca desde Amado hasta su cruce con la carretera Sasabe (ruta. 286); y, Ruby Road al lago Arivaca.

0 have signed. Let’s get to 500!