Petición cerrada
Dirigida a ESPAINIAKO KULTURA MINISTERITZARI ZUZENDUA y 1 otro/a

Picassoren “Guernica” margoa Gernika-Lumon ikusgai egotea nahi dugu

“Guernica” margoa, inoiz gertatu behar izan ez zuen bonbardaketa negargarria gogorarazteko Pablo Picassok egindako maisu-lana, Madrileko Reina Sofia museoan dago ikusgai. Euskal herritarrek eta, bereziki, Gernika-Lumoko Udalak eta biztanleek, Bake eta Askatasunaren ikurtzat dute margo hori, euskal herriaren aurka egindako basatikeria gogorarazteko ikur iraunkortzat. Horregatik, margoa Gernika-Lumon egon behar izatea aldarrikatzen dute.

Aitzakia politiko mengelei erantzunez, aipatu desioa gauzatu nahi dugu Gernika-Lumoko Udal erakundetik. Horretarako, eskaera honi bide eman diogu, aldeko sinadurak Kultura Ministeritzan eta Reina Sofia Museoan aurkeztu eta erabaki okerra zuzen dezaten.

Mila esker zure atxikimenduagatik; eman zure kontaktuei honen berri, eurek ere ekimen honen aldeko sinadura eman dezaten.

GUZTIOK BATERA LORTUKO DUGU.

Eskaera sinatu

Versión castellano

Version française

Esta petición fue entregada a:
  • ESPAINIAKO KULTURA MINISTERITZARI ZUZENDUA
  • Museo Reína Sofía

Ayuntamiento de Gernika-Lumo ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 23.617 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Ayuntamiento de Gernika-Lumo cuenta con tu ayuda

Ayuntamiento de Gernika-Lumo necesita tu ayuda con esta petición «Picassoren “Guernica” margoa Gernika-Lumon ikusgai egotea nahi dugu». Únete a Ayuntamiento de Gernika-Lumo y 23.616 personas que ya han firmado.