Petition Closed
Petitioning ESPAINIAKO KULTURA MINISTERITZARI ZUZENDUA and 1 other

Picassoren “Guernica” margoa Gernika-Lumon ikusgai egotea nahi dugu

“Guernica” margoa, inoiz gertatu behar izan ez zuen bonbardaketa negargarria gogorarazteko Pablo Picassok egindako maisu-lana, Madrileko Reina Sofia museoan dago ikusgai. Euskal herritarrek eta, bereziki, Gernika-Lumoko Udalak eta biztanleek, Bake eta Askatasunaren ikurtzat dute margo hori, euskal herriaren aurka egindako basatikeria gogorarazteko ikur iraunkortzat. Horregatik, margoa Gernika-Lumon egon behar izatea aldarrikatzen dute.

Aitzakia politiko mengelei erantzunez, aipatu desioa gauzatu nahi dugu Gernika-Lumoko Udal erakundetik. Horretarako, eskaera honi bide eman diogu, aldeko sinadurak Kultura Ministeritzan eta Reina Sofia Museoan aurkeztu eta erabaki okerra zuzen dezaten.

Mila esker zure atxikimenduagatik; eman zure kontaktuei honen berri, eurek ere ekimen honen aldeko sinadura eman dezaten.

GUZTIOK BATERA LORTUKO DUGU.

Eskaera sinatu

Versión castellano

Version française

This petition was delivered to:
  • ESPAINIAKO KULTURA MINISTERITZARI ZUZENDUA
  • Museo Reína Sofía

Ayuntamiento de Gernika-Lumo started this petition with a single signature, and now has 23,616 supporters. Start a petition today to change something you care about.

The only way ESPAINIAKO KULTURA MINISTERITZARI ZUZENDUA will listen

Every signature matters and makes the petition more powerful. Add your name today and help us win.