Petition Closed

Remove Russia Today (RT) from Red Roof Inns TV programming.

This petition had 88 supporters


Russia Today, or RT, is a state-sponsored propaganda television network started in 2005 by Vladimir Putin's government.  RT America was started in 2010.  The sole purpose of this state-sponsored propaganda network is to attack and distort the truth with regard to the ongoing military aggression conducted by this criminal regime.   Consistently spreading this disinformation on a daily basis, RT ignores the inherent traits of journalism—checking sources, relaying facts, attempting honest reporting, and lacking in expertise, conspiracy theories without backing, and outright fabrication for the sake of pushing a pro-Kremlin line.  Red Roof Inns, which has over 400 locations in 40 states, includes Russia Today (RT) on it's television cable package.  In essence, they are promoting the propaganda of the world's sponsor of state terrorism. 



Today: Dirk is counting on you

Dirk Smith needs your help with “Phil Hugh: Remove Russia Today (RT) from Red Roof Inns TV programming.”. Join Dirk and 87 supporters today.