PETITION FOR TENCENT BACK WITH CROSSFIRE: LEGENDS!

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 7.500!

English ]

Many of us fans of the CrossFire franchise love the game, and Tencent has been able to adapt the game to mobile devices. With that came the game CrossFire: Legends, and in October/November of 2018 they stopped the development of the project, and so far without anyone doing anything! They did not give us accurate information about what happened, which is why we are making this petition to return with this project. Help us take this petition to Tencent, where they will listen to us and decide the future of the game.

Português Brasil ]

Muitos de nós fãs da franquia CrossFire amamos o jogo, e a empresa Tencent conseguiu adaptar o jogo para os dispositivos móveis. Com isso veio o jogo CrossFire: Legends, e em outubro/novembro de 2018 eles pararam com o desenvolvimento do projeto, e está assim até agora sem ninguém fazer nada! Não nos deram informações precisas sobre o ocorrido, e é por isso que estamos fazendo essa petição para que retornem com este projeto. Nos ajude levar essa petição até a Tencent, onde irão nos ouvir e decidir o futuro do jogo.

[ Click here to enter the official discord of the game. ]