Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 10.543 firmas

Les persones que signem, ens adrecem a aquesta fiscalia perquè investigui les fonts de les finances del sindicat Manos Limpias, amb seu a Calle Ferraz 13, 1ºB, Madrid - 28008, telèfon +34915478404 i adreça de correu-e secretaria@manoslimpias.es.

D'acord amb la "Ley Orgánica 11/1985, de 2 de agosto, de Libertad Sindical", aquest presumpte sindicat hauria de publicar les seves estructures de gestió exposant els càrrecs i tasques de cada departament.

També hauria de fer públiques les fonts de finançament i, almenys als seus afiliats, l'estat de comptes del deure i l'haver econòmic en cada moment.

Com que ens ha resultat impossible de fer aquestes simples comprovacions i ens estranya el potencial econòmic que permet a Manos Limpias de dedicar-se quasi exclusivament a posar centenars de querelles, demandes, denúncies i plets diversos, voldríem que aquesta fiscalia posés els procediments als seu abast per tal d'obligar a exercir la transpewrència i fer així complir la llei a la dita organització i sobretot al seu secretari general, Sr. D. Miguel Bernad.

I més quan en alguns mitjans de comunicació se'ls ha relacionat amb organitzacions i entitats com a mínim obscures i igualment opaques:

Manos Limpias, un sindicato creado como tapadera del franquismo (Público, 05.02.2015 22:18)
Manos Limpias, un 'sindicato' para ajustar cuentas (El País, 31 de mayo de 2009)
Manos limpias: luces y sombras (El Mundo, 12/01/2014 08:51)
El brazo de Manos Limpias (El Diario, EFE - Madrid, 03/06/2013)

Resta a la disposició de vostès per a qualsevol aclariment

Quico Romeu, i la resta de persones que signen

Hoy: Quico cuenta con tu ayuda

Quico Romeu necesita tu ayuda con esta petición «PETICIÓ D'INVESTIGACIÓ SOBRE LES FONTS DE FINANÇAMENT DEL SINDICAT "MANOS LIMPIAS", LA SEVA ESTRUCTURA JURÍDICA/LEGAL I LA SEVA CONDICIÓ D'AFANY O NO DE LUCRE.». Únete a Quico y 10.542 personas que ya han firmado.