Victory

Shelter the Homeless / Abriter les sans-abri

This petition made change with 48 supporters!

Homelessness experts warn Torontonians of the growing problem of homeless population in the city and demand that a state of emergency be declared. Over the last twenty years, the homeless population has doubled and this influx has led to a number of risks in the Greater Toronto Area. First, this problem is important, of course, as in a community everyone should care about one another and worry about the well-being of other citizens. In addition to emotional reasoning, homelessness affects how our community is perceived and it can introduce and promote the spread of diseases due to filthy streets. Experts strongly emphasize that there is a lack of shelter space in Toronto and that many homeless people are forced to sleep on the streets all year round, specifically during the winter.

Les experts en matière du sans-abrisme avertissent les Torontois du problème croissant des citoyens sans domiciles dans la ville et demandent qu'un état d'urgence soit déclaré. Au cours des dernières vingt années, la population sans-abri a doublé et ce qui a mené à un nombre de risques dans la région du Grand Toronto. Tout d'abord, ce problème est important, alors que comme une communauté nous devrions chacun se soucient les unes des autres et s'inquiéter de la bien-être des autres citoyens. En plus de raisonnement émotionnel, le sans-abrisme affecte la façon dont notre communauté est perçue et il peut introduire et promouvoir la propagation des maladies à cause de la saleté sur les rues. Les experts met fortement l'accent sur le fait qu'il y a un manque d'espace aux refuges à Toronto et que de nombreuses gens sans-abris doivent dormir sur les rues pendant toute l'année, mais particulièrement durant l'hiver.

Today: Kavam is counting on you

Kavam Trazimin needs your help with “Peter Tabus, MPP of Toronto / : Shelter the Homeless / Abriter les sans-abri”. Join Kavam and 47 supporters today.