Petición cerrada

Contra l'explotació animal

Esta petición ha conseguido 758 firmas

Dirigida a Comú d’Ordino (Andorra):

Diuen que aquest cavall pot carregar 7 vegades el seu propi pes.

Molts cavalls, obligats a tirar d’un carruatge, acaben extenuats o fins i tot moren perquè els seus propietaris pensaven així. No parlem del tercer món. Va passar fa uns dies a Barcelona. Va passar a Palma de Mallorca. I seguirà passant a molts altres llocs si no ho aturem.

Aquest estiu el Comú d’Ordino ha subvencionat per primera vegada aquesta activitat. Diuen que l’animal està ben cuidat i preparat per portar sis persones sense esforç. Nosaltres entenem que, encara que no hi hagi maltractament, sí existeix una explotació innecessària. A més, les condicions del recorregut no són les millors per a un cavall: carretera asfaltada i amb desnivells, tràfic costant i durant els mesos de més calor.

Avui tenim moltes alternatives perquè els cavalls deixin de ser màquines de càrrega. PROU a l’explotació animal per a la diversió i enriquiment humans. PROU als animals fora del seu entorn natural. PROU a les subvencions per aquest tipus d’activitats.

Ajuda’ns a aturar-ho.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dirigida a Comú d’Ordino (Andorra):

Dicen que este caballo puede cargar 7 veces su propio peso.

Muchos caballos, obligados a tirar de una carroza, terminan extenuados e incluso mueren porque sus dueños pensaban así. No hablamos del tercer mundo. Pasó hace unos días en Barcelona. Pasó en Palma de Mallorca. Y seguirá pasando en muchos otros lugares si no lo detenemos.

Este verano el Comú d’Ordino ha subvencionado por primera vez esta actividad. Dicen que el animal está bien cuidado y preparado para llevar seis personas sin esfuerzo. Nosotros entendemos que, aunque no exista maltrato, sí existe una explotación innecesaria. Además, las condiciones del recorrido no son las mejores para un caballo: carretera asfaltada y con cuestas, tráfico constante y durante los meses de más calor.

Hoy tenemos muchas alternativas para que los caballos dejen de ser máquinas de carga. BASTA a la explotación animal para el disfrute y enriquecimiento humano. BASTA a los animales fuera de su entorno natural. BASTA a la subvenciones para este tipo de actividades.

Ayúdanos a detener esto.

Hoy: vanesa cuenta con tu ayuda

vanesa oquendo necesita tu ayuda con esta petición «personas: Contra l'explotació animal». Únete a vanesa y 757 personas que ya han firmado.