Petition update

Gràcies i cap al 24 de maig

Crida unitat esquerres Begues
Begues, CT, Spain

Jan 6, 2015 — Fa mig any, un grup divers de dinou persones vam fer pública, a través d’internet, la crida per una sola candidatura d’esquerres a les pròximes eleccions municipals a Begues. No era una iniciativa per crear una oferta electoral més, sinó un missatge adreçat a les forces polítiques d’esquerres perquè es presentessin unides a les eleccions del 24 de maig vinent.

No cal recordar els motius de la crida, perquè es poden rellegir encara en aquest mateix portal. A través de change.org, totes les persones que van voler es van poder adherir al manifest. En qüestió d’un mes ho van fer unes noranta persones en total, comptant les dinou inicials.

A més de les adhesions, es va generar un debat a Begues al voltant de la proposta del manifest i els tres grups polítics més directament al•ludits (Iniciativa per Catalunya-Verds, Esquerra Republicana de Catalunya i Gent de Begues) la van valorar positivament, amb matisos diferents.

A més a més, alguns mitjans de comunicació del Baix Llobregat se’n van fer ressò, en uns moments que a moltes poblacions hi havia i hi ha encara iniciatives semblants. Creiem que aquell debat va enriquir la política local, perquè va posar en evidencia allò que pensava i pensa encara un sector nombrós de persones sobre les eleccions municipals a Begues.

Ara, mig any després, les eleccions municipals ja són molt més a prop. L’objectiu que ens va moure a fer la crida, la suma d’esforços de les esquerres davant de les eleccions municipals, encara és possible, però està en mans de les forces polítiques i de les persones que es vulguin presentar als comicis.

Nosaltres vam expressar l’opinió en veu alta. Ara és el torn del procés electoral. Per tant, creiem que el més adequat en aquests moments és tancar l’etapa de debat i reflexió que vam iniciar amb la crida i, per tant, en els pròxims dies tancarem els mitjans a través dels quals vam divulgar el nostre missatge (el compte de change.org, el perfil de twitter i la pàgina de facebook).

En qualsevol cas, desitgem que els resultats de les pròximes municipals a Begues siguin al més positius possibles per al poble, per als beguetans i beguetanes. Uns resultats que facin possible un govern d’esquerres plural, fort i estable. Un govern que pugui portar a terme les polítiques que els electors hagin votat majoritàriament, i que ho faci des de la proximitat a les persones, comptant amb la ciutadania amb totes les conseqüències, i amb un treball d’equip rigorós, eficaç i transparent de veritat.

Gràcies a totes les persones que heu donat suport a la crida.

Begues, 6 de gener de 2015

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.