Petición cerrada

Per una candidatura unitària de país

Esta petición ha conseguido 592 firmas

Davant la convocatòria d'unes noves eleccions al congrés de diputats espanyol, les persones sotasignants feim una crida a les formacions polítiques de país, és a dir aquelles que decideixen la seva actuació a ca nostra i no als despatxos de Madrid, perquè configurin una llista unitària amb l'objectiu de defensar el finançament, l'autogovern, el territori, la llengua i la cultura de les Illes Balears i Pitiüses.

No hi ha política social possible sense un finançament just. L'espoli fiscal crònic i les retallades creixents no ens permeten dotar com pertoca drets bàsics com la sanitat, l'educació, l'habitatge o el transport públic. No podem garantir una qualitat de vida digna amb els preus disparats pel cost de la insularitat i les pensions més baixes de l'Estat. La petita i mitjana empresa no pot tirar endavant sense una protecció efectiva davant la competència deslleial de les grans superfícies. No és possible protegir la llengua, la cultura i l'entorn natural sense els mitjans necessaris.

Som un gran poble que creix obrint els braços a tothom, a tota la bona gent que vol ser d’aquí. Un poble que no vol renunciar, i que si van mal dades sap ajuntar esforços per alçar la veu on calgui i dir que volem continuar sent qui som, que estam cansats que ens espoliïn els recursos i la calma, que estam farts de no poder decidir el futur i que volem comandar a ca nostra.

I som molts, som prou perquè la nostra veu se senti a Madrid. Ha arribat el moment d'unir esforços per reivindicar davant l'Estat allò que és nostre. Ha arribat el moment de vendre molt car el vot parlamentari en defensa de les persones i el territori.

Reclamam una candidatura unitària nascuda de la il·lusió i la fe en el nostre poble. Una candidatura creada des del consens, la generositat, la col·laboració, l'esforç honest i decidit. Una candidatura de país, amb el centre de decisió a les nostres Illes, com a instrument de canvi en positiu a favor de la gent.

Una candidatura per la qual, ho deim ben clar i ben alt, les persones que subscrivim aquest text estam disposades a deixar-hi la pell.

Secretariat de l'Assemblea Sobiranista de Mallorca

Les Illes Balears, a 28 d'abril de 2016

Hoy: Assemblea cuenta con tu ayuda

Assemblea Sobiranista de Mallorca necesita tu ayuda con esta petición «Per una candidatura unitària de país». Únete a Assemblea y 591 personas que ya han firmado.